نوشته شده توسط : سیپاس

هارد دیسک اکسترنال، مانند هارد دیسک اینترنال داخل سیستم قرار نمی گیرد و به همین علت محافظت از آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متخصصان کامپیوتر معتقدند اگر می خواهید یک هارد خوب خریداری کنید علاوه بر سرعت و کیفیت برند به ضد ضربه و ضد آب بودن آن نیز توجه کنید.

بنابراین یکی از ویژگی هایی که هارد دیسک اکسترنال باید داشته باشد ضد آب و ضد ضربه بودن آن است زیرا در غیر این صورت به راحتی آسیب دیده و دیگر قابل استفاده نیست. اگر به تازگی قصد خرید هارد اکسترنال ضد ضربه کرده اید، باید با انواع برند های مطرح و قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه اشنا شوید.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85

قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور مدل Armor A85 چقدر است؟ یکی از هارد های ضد ضربه معروف و با کیفیت بازار از برند سیلیکون پاور و مدل Armor A85 است. هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85، یک هارد با قابلیت ضد آب و ضد ضربه به شمار می آید. مدل اتصال این هارد با سیم بوده و با رابط USB 2.0 USB 3.0 به سیستم شما متصل می شود.

ضد ضربه بودن این هارد آن را برای استفاده دانشجویان مناسب ساخته است. قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور مدل Armor A85 ۱,۸۳۰,۰۰۰ در بازار به فروش می رسد. آلومینیوم بدنه این هارد اکسترنال آن را در برابر ضربه مقاوم ساخته است. درون این هارد اکسترنال سه لایه محافظتی بالشتکی وجود دارد که درون محفظه هارد را از ضربه محافظت می کند.

قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه به علت مقاومت بالایی که دارد، کمی گران تر از هارد اکسترنال های دیگر است. این هارد در برابر گرد و خاک، ضربه و شوک نیز مقاومت لازم را دارد. از ویژگی های این هارد اکسترنال ضد ضربه می توان به رمزگذاری پیشرفته 256 بیتی AES، حفاظت از اطلاعات و رمزگذاری روی آن‌ها با استفاده از برنامه SP HDD Lock، مجهز به سیستم تعلیق پیشرفته برای هارددیسک داخلی و نشان گر ال ای دی اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر به شکل ظاهری انواع موس گیمینگ تسکو نگاه کنید، به اهمیت فناوری متفاوت که در طراحی و ساخت آن به کار رفته پی می‌برید. این موس ها به صورتی طراحی شده اند که هنگام گیمینگ، فرد بتواند با هر دو دست خود، بازی را کنترل کند. هم چنین قابلیت هایی نظیر حسگرهای نوری، طراحی ارگونومیک برای دست افراد، رزولوشن مناسب و قابلیت اتصال به usb امتیازات دیگری هستند که در موس گیمینگ تسکو طراحی شده است.

قیمت موس گیمینگ تسکو به نحوه ارتباط با کنسول بستگی دارد. برای موس های سیم دار معمولاً قیمت ارزان تر است. هر چه تعداد کلیدهای کنترل روی موس بیشتر باشد یا دقت آن بهتر باشد، موس، قیمت بیشتری دارد.

زمانی که می خواهید موس گیمینگ تسکو را بخرید بهتر است به مشخصات فنی آن به صورت کاملاً تخصصی توجه کنید؛ ابعاد و اندازه های موس متناسب با دست شما باشد و همچنین قیمت روز آن را هم مطابق با آخرین قیمت های بازار دریافت کنید.

قیمت های خرید و فروش موس بی سیم گیمینگ تسکو با نوسانات زیادی رو به‌ رو شد و این عامل منجر شد که موجودی برخی از فروشگاه های لوازم جانبی کنسول و گیمینگ با تغییرات شدیدی مواجه شود. اگر می خواهید موس گیمینگ بخرید، بهتر است از موجود بودن کالا در انبار اطمینان حاصل کنید.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم , موس بی سیم گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

  • ظرفیت مموری: این فاکتور یکی از مهم ترین گزینه هایی است که می تواند بر روی قیمت یک مموری تاثیر بگذارد. همان طور که در ابتدای محتوا نیز خدمت تان عرض کردیم، هر چقدر ظرفیت یک مموری بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پس اگر قرار است که بر طبق این موضوع، بخواهیم قیمت مموری 64 گیگ را تعیین کنیم، می توانیم بگوییم که صد در صد، قیمت این مموری از یک مموری 32 گیگ بیشتر می باشد.
  • سرعت انتقال داده ها روی مموری: این موضوع نیز یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند بر روی قیمت مموری 64 گیگ، تاثیر بسیار زیادی بگذارد. سرعت انتقال اطلاعات برای هر مموری می تواند متفاوت باشد و این موضوع از یک اصل بسیار ساده پیروی می کند. هر چقدر سرعت انتقال اطلاعات برای یک مموری بالاتر طراحی شده باشد، طبیعتاً قیمت آن مموری نیز بالاتر خواهد بود. مثلاً قیمت انواع مموری 64 گیگ با سرعت انتقال اطلاعات 120 گیگا بایت بر ثانیه، بیشتر از همان مموری با سرعت 80 گیگا بایت در ثانیه می باشد. در نهایت، قیمت مموری 64 گیگ با سرعت های بالاتر، بیشتر نیز خواهد شد.
  • گارانتی: این موضوع خیلی خیلی مهم است. در واقع، بحث گارانتی نه تنها بر روی قیمت مموری 64 گیگ، بلکه بر روی قیمت محصولی که خریداری می شود تاثیر دارد. ضمانت نامه و یا همان گارانتی یک محصول، خیال مشتری را از بابت محصولی که قصد خریداری آن را دارد، راحت می کند. اما درباره قیمت مموری های 64 گیگی، با توجه به گارانتی در نظر گرفته شده برای آن، هر چقدر مدت زمان ضمانت نامه محصول بیشتر باشد، یعنی شرکت برای مدت طولانی تری، مشکلات محصول خود را ضمانت می کند، و قیمت مموری نیز بالاتر خواهد رفت.


:: برچسب‌ها: قیمت مموری , قیمت مموری 32 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اخبار مربوط به رشد فناوری های جدید هرروزه بیشتر می شوند. این اخبار در مورد لوازم جانبی کامپیوتر نیز وجود دارد. صفحه کلید ها و موس های گیمینگ امروزه در صدر جدیدترین و جذاب ترین لوازم جانبی کامپیوتر عرضه شده به بازار هستند. البته نمی تواند از رشد چشمگیر موس های بی سیم، و هندزفری ها و هدفون های بی سیم نیز چشم پوشی کرد. این موارد هر کدام با ورود خود به بازار تفاوت های چشمگیری در قیمت ها ایجاد می کنند.

مانیتورهای جدید، موس های پیشرفته با حساسیت بالا، صفحه کلید های خاص و ... همگی بروزترین فناوری ها هستند که در حوزه دنیای الکترونیک به بازار عرضه شده اند. ورود تکنولوژی های این چنین پیشرفته به بازار خرید لوازم جانبی کامپیوتر ارزان قیمت را با مشکلاتی مواجه می کنند.

طبق تفکرات پرچم داران فناوری جهان، تکنولوژی تولید لوازم جانبی کامپیوتر به سمت اسمارتینگ کامل یا زندگی هوشمند پیش می روند. با مطالعه در مورد این فناوری ها سعی کنید از دنیای تکنولوژی های جدید کامپیوتری عقب نمانید. اما برخی شرکت ها نیز با وجود پیشرفت های زیاد قیمت های خود را در حد متعادلی نگه داشته اند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی کامپیوتر کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برای فردی که تنها یک هندزفری یا پاوربانک خریداری می کند، معیارهای زیادی وجود ندارد و تنها باید از کیفیت محصولی که خریداری می کند، مطمئن باشد؛ اما برای فردی که قصد خرید عمده لوازم جانبی را دارد و می خواهد هزینه سنگینی را پرداخت کند، نکاتی وجود دارد که رعایت آن ها باعث می شود خرید بدون دردسری داشته باشد.

  • محصولی را خریداری کنید که حتما استانداردهای لازم را داشته باشد. برای مثال اگر گلس خریداری می کنید گلسی را خریداری نمایید که مطمئن باشید بعد از استفاده از آن، کیفیت تصویر کاهش نخواهد یافت.
  • همیشه خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه یا کامپیوتر را از برندهای شناخته شده انجام دهید. خرید از برندهایی که اسم و رسمی از آن ها وجود ندارد، زیاد کار معقولی نبوده و امکان این که فریب بخورید نیز بالاتر است.
  • در خرید عمده لوازم جانبی شتابزده عمل نکنید. ابتدا برندهای مختلف را بشناسید، سپس ویژگی های هرکدام را مطالعه کرده و در نهایت با مقایسه قیمت ها، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.
  • اگر به صورت مستقیم از مراکز عرضه محصولات دیجیتال کالای مورد نظر خود را خریداری می کنید، حتما مرکزی را برگزینید که از اعتبار کافی برخوردار است.


:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل , خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

این مدل از خرید در جوامع مختلف و حتی کشورهای صنعتی نیز به چشم می خورد؛ چرا که در هر ملت افرادی هستند که از یکسری معیارهای ذهنی پیروی کنند. برخی از فروشندگان، خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر و متقاضیان آن را نادیده می گیرند، در صورتی برخی دیگر توجه ویژه ای به متقاضیان این مدل از خرید دارند.

افرادی که خواهان خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر هستند، بهتر است ابتدا با جستجو، مراکزی را پیدا کنند که حاضر هستند به این مدل از خرید آن ها احترام بگذارند. البته افرادی که در یک منطقه ی خاص زندگی می کنند و براساس یک معیارهای کلی اقدام به خرید می کنند بسیار راحت تر هستند؛ چرا که فروشندگان آن منطقه نیز از همین معیارها پیروی می کنند و ارتباط کاملا دوطرفه است.

یکی از بهترین روش هایی که برای خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر پیشنهاد می شود، این است که افراد خواهان این روش در قدم اول معیارهای خود را نوشته و به نمایندگی های فروش محصول مورد نظر مراجعه کنند و از مسئول نمایندگی بخواهند تا محصولی با آن ویژگی ها را در اختیارشان قرار دهد. البته راه های آسان تری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر به صورت اینترنتی
امروزه خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر بسیار آسان تر از چند سال گذشته شده است و هر فردی که خواهان این روش است به راحتی می تواند به مقصود خود برسد و نیازی نیست زمان زیادی را صرف جستجو در فروشگاه های مختلف کند.

امروزه شما به راحتی می توانید با مراجعه به وبسایت های آنلاین، اقدام به خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر نمایید. افرادی که تابع معیارهای خاصی برای خرید هستند، می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها و خواندن ویژگی های هر محصول، به راحتی لوازم جانبی مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن را خریداری کنند.

به علاوه افرادی که از این روش خرید استفاده می کنند، می توانند از مزایای دیگری مانند انواع تخفیفات و .. استفاده کنند و زمانی که تا حد مشخصی از آن فروشگاه اینترنتی محصول خریداری کردند، محصول مورد نظر بدون هزینه ی پست برای آن ها ارسال می شود. از آن جایی که افراد تابع خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر حساس هستند فروشگاه های اینترنتی به آن ها این امکان را می دهند تا هزینه ی محصول مورد نظر را درب منزل پرداخت کنند.



:: برچسب‌ها: خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

پیدا کردن ارزانترین لوازم جانبی موبایل و دستگاه های هوشمند در بازار شلوغ و جذاب تجهیزات و قطعات الکترونیکی تلفن همراه تقریباً کار وقتگیر و زمانبر است. با وجود برندهای معروفی نظیر سامسونگ، اپل، کینگ استون و صد‌ها برند دیگر در بازار لوازم جانبی موبایل، بدون شک مشتریانی که به دنبال خرید محصول یا محصولات خاص هستند دچار سردرگمی و تردید در کیفیت و قیمت ها خواهند شد.

انتخاب یک دستگاه تلفن همراه با قیمت و کیفیت مناسب برای تمام مشتریان اهمیت دارند. برخی از افراد نسبت به قیمت لوازم جانبی موبایل حساسیت چندانی به خرج نمی دهند اما هستند افرادی که به دنبال خرید ارزانترین لوازم جانبی موبایل می باشند. خرید تلفن همراه و لوازم جانبی، کار چندان دشوار و غیر ممکن نیست؛ با راهکارهای ساده و کاربردی قادر خواهید بود این تجهیزات را به راحتی پیدا کنید.

 

ارزانترین لوازم جانبی موبایل در فروشگاه های اینترنتی

با توسعه فروشگاه های اینترنتی پیدا کردن ارزانترین لوازم جانبی موبایل و اقدام به خرید عمده لوازم جانبی کار چندان دشواری نیست؛ فقط کافیست به وب سایت های فعال در این حوزه همانند سیپاس مراجعه کنید و در دسته بندی های لوازم جانبی، محصول یا محصولاتی که تمایل دارید را بررسی نمایید. اگر مسئله قیمت خرید لوازم جانبی موبایل برای شما اهمیت زیادی دارد حتماً چندین وب سایت فروشگاهی را در کنار یکدیگر بررسی خواهید کرد. آنچه مسلم است اینکه شما دقیقاً باید بدانید به دنبال چه محصولی هستید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

استفاده از موس برای رایانه یک ضرورت محسوب می‌شود. بسیاری از کارهای برنامه نویسی، گرافیکی، تایپ و بسیاری از اموری که از طریق رایانه آن را انجام می دهید برای سهولت کار بیشتر و کنترل دقیق تر به موس نیاز دارند. فناوری های جدید در تولید موس رایانه منجر به ارائه محصولات جدید شده است که با عنوان موس بی سیم آن را می شناسیم. برای خرید موس کامپیوتر، نکات مهمی وجود دارد که باید آن را رعایت کنید.

اولین نکته در خرید یک موس این است که تصمیم بگیرید قصد دارید موس بی سیم خریداری کنید یا سیم دار؟! انتخاب سیم دار بودن یا بی سیم بودن موس رایانه بستگی به سلیقه شخصی دارد. هر یک از این دو نوع موس کامپیوتری دارای یک سری معایب و مزایا هستند. باید دقیقاً بسنجید که کدام یک از این موس ها بیشتر برای شما مناسب هستند.

البته لازم است خاطرنشان کنیم که مهمترین مزیتی که برای انواع موس بی سیم رایانه عنوان کرده‌اند، عدم سردر گم شدن میان سیم بلند موس با سایر سیم های رایانه می باشد. برخی از انواع موس بی سیم در بازار از طریق باتری کار می کنند و برخی دیگر نیز با اتصال به کابل usb و رایانه شارژ می شوند. اگر از موس های بی سیم استفاده می‌کنید، پس از این که کار شما با آن تمام شد، حتماً آن را خاموش کنید که شارژ آن تمام نشود.

یکی از محدودیت هایی که انواع موس بی سیم ارائه می دهند، محدودیت عملکرد در فاصله مکانی مشخص است. حساسیت این موس ها در مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت است. در این میان برخی از مشتریان نیز تمایل دارند از موس های سیم دار استفاده کنند. یکی دیگر از نکته های مهم در خرید موس بی سیم، لیزری بودن یا نوری بودن این تجهیزات است.

قیمت موس بی سیم hp با قابلیت لیزری یا نوری متفاوت است. زمانی که از موس لیزری استفاده می کنید حساسیت و دقت کار بیشتر خواهد بود. در خرید موس بی سیم دقت داشته باشید که ساختار موس با اصول ارگونومی دست شما سازگار باشد. هنگام خرید این تجهیزات حتماً آن را به صورت فیزیکی در دست بگیرید؛ مچ دستتان و انگشتان باید در حالت آزاد و راحت قرار داشته باشد.

اگر هنگام کار کردن با موس بی سیم، احساس راحتی نمی کنید، این محصول را خریداری نکنید. کار کردن با یک موس رایانه نامناسب در طولانی مدت موجب می شود به دستان شما آسیب وارد گردد. این مسئله برای افرادی که قصد دارند کارهای طولانی مدت با رایانه انجام دهند یا بازی های رایانه ای را انجام می دهند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. هنگام خرید موس رایانه دقت کنید دکمه های موس به راحتی کار کنند.

اگر قصد دارید با رایانه، کارهای حرفه ای برنامه نویسی یا طراحی مهندسی انجام دهید، از موس بی سیم حرفه ای استفاده کنید. قبل از هرگونه خرید، از قیمت موس بی سیم hp اطلاع پیدا کنید. انواعی از این محصولات را تهیه کنید که از نظر زیبایی ظاهری و راحتی، نظر شما را جلب کرده باشند.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم hp , موس بی سیم ارزان , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هارد های اکسترنال زیادی با پیشرفت شرکت های کامپیوتری در حال تولید هستند؛ اما برخی از برندها هستند که هارد اکسترنال با کیفیت تری را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهند؛ به همین دلیل به عنوان بهترین مارک هارد اکسترنال شناخته می شوند. با توجه به این که برندهای مطرح همیشه شناخته شده هستند، انتخاب یک هارد اکسترنال خوب، کار خیلی سختی نخواهد بود، اما آن چه اطلاعات برندهای مطرح جهانی نشان می‌ دهد، تنها 4 الی 6 مار ک به شما معرفی می کنیم توانسته اند هاردی را تولید کنند که رضایت همگانی را جلب کند و هم اکنون به عنوان بهترین مارک های هارد اکسترنال شناخته می شوند.

در انتخاب این برند ها قیمت مورد توجه نیست اگر چه ممکن است قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ از این برند ها تفاوت هایی با یک برند شناخته نشده داشته باشد، اما حداقل شما از کیفیت محصولی که خریداری نموده اید، مطمئن هستید.

چند برند مشهور هارد اکسترنال عبارتند از:

 

  • قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ وسترن دیجیتال (WD)

اگر می خواهید یک انتخاب خوب داشته باشید، این برند از هارد اکسترنال انتخاب اول شما باشد. هارد های وسترن دیجیتال تمام مزیت های یک هارد اکسترنال عالی را دارند و تاکنون نارضایتی از خرید هارد اکسترنال از این برند گزارش نشده است. قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ وسترن دیجیتال چیزی در حدود 300 تا 500 هزار تومان است که نسبت به برند های مشابه بی کیفیت بسیار عالی است.

 

  • قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ سیگیت یا Seagate

دومین انتخاب شما می تواند این برند باشد. این برند در حال رقابت با برند وسترن دیجیتال است. برند سیگیت تمرکز زیادی روی مقاومت هاردهای خود دارد به طوری که بسیاری از هارد های سیگیت نسبت به رطوبت و عوامل محیطی دیگر مقاوم هستند. قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ این برند در حدود قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ وسترن دیجیتال است.

 

  • قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ سامسونگ

برند مناسب دیگری است که شما می توانید هاردهای اکسترنال آن را خریداری کنید. سامسونگ نامی کاملا شناخته شده در تولید لوازم الکترونیک به حساب می‌ آید. هارد اکسترنال 250 گیگ سامسونگ قیمت کمتری نسبت به دو برند وسترن دیجیتال و سیگیت دارد.

 

  • قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ ADATA

ADATA یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید هارد های اکسترنال است که درباره کیفیت آن نمی توان حرفی زد. کیفیت هارد های اکسترنال ای دیتا بسیار عالی است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و شما می توانید برای خرید هارد اکسترنال، این برند را انتخاب نمایید. هارد اکسترنال ADATA در حال حاضر در حال رقابت با وسترن دیجیتال است؛ به طوری که فروش هارد اکسترنال ADATA در سال 2018 بیشتر از وسترن دیجیتال بوده است. قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ ADATA برابر قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال است.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال , قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

تلفن های همراه، جزیی جدا نشدنی از زندگیمان شده که روزانه ساعت ها با آن سرو کار داریم و تلفن های کاری زیادی را پاسخ می دهیم. در حین رانندگی، پیاده روی، محیط کار و تحصیل تلفنمان زنگ می خورد و ما ناچار هستیم آن را جواب دهیم اما آیا تا کنون برای شما پیش آمده که دستتان بند باشد یا در حال رانندگی باشید و نتوانید به تلفنتان جواب دهید؟ هر چند تماس واجبی باشد.

نسل جدیدی از هندزفری ها به بازار آمده که کار را آسان کرده است؛ این محصول هندزفری بلوتوثی نام دارد که بدون نیاز به اتصال سیمی و تنها با بلوتوث به دستگاه شما متصل شده و شما می توانید به تلفن هایتان به راحتی و با فشردن یک دکمه پاسخ دهید. هندزفری بلوتوث سامسونگ، یکی از برندهای این محصول است. در این مقاله قصد داریم در مورد هندزفری بلوتوث سامسونگ، مشخصاتی که به هنگام خرید هندزفری بی سیم سامسونگ باید به آن توجه کنید و قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ توضیحاتی ارائه دهیم.

 

مهم ترین ویژگی های هندزفری بی سیم سامسونگ چیست ؟
هندزفری بی سیم سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟ برند سامسونگ، هندزفری های بلوتوثی زیادی تولید کرده و به بازار ارائه کرده است که در این جا به چند مدل از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Level U

همان طور که از نام این مدل پیدا است شکل ظاهری آن نیز به شکل حرف U انگلیسی بوده و با ارگونومی عالی که دارد به راحتی قابل استفاده است. هندزفری بلوتوث سامسونگ مدل Level U، به راحتی در گوش جا می شود و برای شما محدودیت حرکتی ایجاد نمی کند. شما می توانید این هندزفری را در گوش خود قرار داده و به پیاده روی و باشگاه رفته و موزیک مورد علاقه تان را گوش کنید یا به هنگام رانندگی با خیال راحت به تلفن هایتان پاسخ دهید.

یکی از ویژگی های مهمی که در خرید هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Level U باید به آن توجه کنید، قابلیت کاهش نویز و اکو صداهای اطراف است؛ این هندزفری تنها آن چیزی را به گوش شما می رساند که می خواهید بشنوید! قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ مدل Level U حدود 640 تا 650 هزار تومان در بازار است.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث سامسونگ , هندزفری بلوتوث اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خرید لوازم جانبی کامپیوتر نیز مانند هر خرید دیگری ریسک های خاص خود را دارد که باید پیش از خرید آن ها را دانسته و هوشمندانه عمل کنید. اگر در شهر قم ساکن هستید، فروشگاه های لوازم جانبی کامپیوتر قم زیاد هستند که شما می توانید با مراجعه به آن ها خرید خود را انجام دهید یا از سایر فروشگاه های اینترنتی (در هر کجای کشور) خرید آنلاین کنید اما آیا می توان اطمینان حاصل کرد که فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر قم یا فروشگاه های اینترنتی جنس اصل را به شما می فروشند یا خیر؟ برای گرفتن جواب این سوال با ما همراه باشید.

  • اطمینان از دست اول کالا و اعتماد به فروشنده

فرض کنید که به یک فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر قم مراجعه می کنید و کالایی که نیاز دارید را با فروشنده در میان می گذارید. آیا اگر پلمپ کالا باز شده باشد یا فروشنده در جایی دور از چشم شما لوازم جانبی را روی سیستم شما بگذارد، می توانید اطمینان کرده و خرید را با خیال راحت انجام دهید؟ قطعا خیر!

فروشنده موظف است هر لوازم جانبی را که خریداری می کنید به صورت پلمپ در اختیارتان بگذارد. یکی از مزایای خرید اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر این است که در صورتی که پلمپ کالا باز شده باشد می توانید آن را مرجوع نمایید. البته منظور ما این نیست که خرید از هر فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر قم، ریسک دارد بلکه هدف آگاهی دادن جهت خرید از فروشگاه های معتبر (به صورت حضوری و آنلاین) است.

  • لازم نیست حتما برند بخرید!

منظورمان از کلمه برند در این جا، نام هایی است که زیاد به گوشتان خورده و اکثر افراد از آن ها خریداری می کنند. در فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر قم، ممکن است به نام هایی بر بخورید که تا به حال کمتر نام آن ها را شنیده اید. واکنش شما در مقابل چنین برندهایی چیست؟ آیا از آن ها خریداری می کنید یا ترجیح می دهید پول بیشتری هزینه کرده و برندی را بخرید که شناخته شده تر است؟

تجربه ثابت کرده، برخی از کالاها که برند شناخته نشده اید دارند نیز می توانند از کیفیت معقولی برخوردار باشند البته به شرط آن که از فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر قم در مورد آن تحقیق کنید. اگر زمان به شما اجازه این کار را نمی دهد، در فروشگاه های آنلاین جست و جو کنید، نظرات کاربران را بخوانید و سپس تصمیم گیری کنید. نکته مهم در خرید آنلاین این است که می توانید برای محصولی با کیفیت خوب هزینه مناسبی کنید.

  • چرا های کپی (کپی با کیفیت) نخریم؟

در فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر قم ممکن است فروشنده کالایی را به شما نشان دهد و آن را با نام های کپی یک برند معروف معرفی کند. آیا باید چنین کالایی را به دلیل آن که های کپی است بخریم یا خیر؟ چه میزان می توان به چنین کالایی اعتماد کرد؟ قطعا گذاشتن نام یک برند بر روی کالا (هر چند به اصطلاح کپی با کیفیتی از آن باشد) کار غیر اخلاقی است و خرید آن نیز می تواند ریسک زیادی برای خریدار به دنبال داشته باشد.

به شما توصیه می کنیم در صورتی که نام برند برایتان اهمیت دارد در صورت امکان اصل آن را خریداری کنید. علاوه بر این مسائل، کالاهای کپی معمولا به علت نام برند مطرح، قیمتی بالا تر از ارزش خود دارند ( و صد البته کمتر از ارزش برند اصلی). برای آن که کالای اصل را از های کپی تشخیص دهید می توانید از فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر قم پرس و جو کرده یا به فروشگاه های آنلاین معتبر مراجعه کنید زیرا در این فروشگاه ها معمولا در صورتی که کالا های کپی باشد، در مشخصات محصول درج می شود.



:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی کامپیوتر قم ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

دانگل ها به دلایلی مانند گم شدن ، تبدیل به یک معظل اساسی برای افرادی که از موس های بی سیم استفاده می کنند، شده اند. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال یافتن راه حل گم شدن دانگل موس بی سیم هستند. خرید دانگل موس بی سیم از فروشگاه ها راه آسانی است که بسیاری آن را انتخاب می کنند اما به تمام جوانب توجه نمی کنند.

شما می توانید به راحتی موس خود را به مراکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر برده و دانگل مناسب را خریداری کنید. خرید دانگل موس بی سیم از مراکز فروش، خود با مشکلاتی نیز همراه است. یکی از مشکلات این است که ممکن است به مراکز زیادی مراجعه کنید اما نتوانید دانگل مناسب را خریداری کنید یا حتی با خریداری مجدد بازهم آن را گم کنید یا خراب شود. با این حال در هنگام خرید مجدد دانگل برای موس بی سیم خود به موارد زیر توجه نمایید:

  • شما به هیچ وجه نمی توانید از دانگل موس دیگری برای موس خود استفاده کنید، پس سعی کنید از امتحان کردن دانگل موس دیگر نیز خودداری کنید؛ زیرا ممکن است موس شما آسیب ببیند.
  • حتما سعی کنید دانگلی را خریداری کنید که مشابه با دانگل فابریک یا اصل خود موستان باشد تا مشکلی برای موس پیش نیاید.
  • دانگل را حتما چندین بار با ورودی یو سی بی امتحان کنید تا در صورتی که آسیب دیده است، متوجه آن شوید.
  • برای خرید دانگل موس بی سیم حدالامکان به مراکزی مراجعه کنید که از معتبر بودن محصولاتشان اطمینان دارید.
  • اگر می توانید، دانگلی را خریداری نمایید که تولید کننده آن همان برند سازنده ی موستان است.
  • حتما توجه داشته باشید که هر موس بی‌ سیم دارای کد مخصوص نرم‌افزاری است که فقط برای همان محصول قابل ‌استفاده است تا از تداخل احتمالی جلوگیری شود.


:: برچسب‌ها: دانگل موس بی سیم , موس بی سیم ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

کسانی که ساکن شهر مشهد یا اطراف آن هستند به دنبال فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر مشهد می گردند که به صرفه ترین قیمت را با بهترین امکانات و خدمات پس از فروش به آنان ارائه دهد. البته که فروشگاه های لوازم جانبی کامپیوتر مشهد کم نیست و با یک سرچ ساده می توانید نزدیک ترین آن را به محل سکونت خود پیدا کرده و به صورت حضوری خریدتان را انجام دهید. برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر مشهد چه عواملی مهم است؟ قیمت لوازم جانبی کامپیوتر مشهد نسبت به بقیه شهر ها چه فرقی دارد؟ اگر می خواهید نکات مهمی دستگیرتان شود حتما این بخش را تا انتها مطالعه کنید.

 

  • بهترین قیمت را خریداری کنید!

قیمت لوازم جانبی کامپیوتر مشهد نیز بعد از نزدیکی فروشگاه عامل مهم دیگری در تصمیم گیری محسوب می شود. نمی توان گفت قیمت لوازم جانبی کامپیوتر مشهد از سایر شهر ها کمتر یا بیشتر است زیرا قیمت لوازم جانبی کامیپوتر مشهد بسته به محصول مورد نظر شما متفاوت است. به عنوان مثال ممکن است قیمت یک فلش مموری در یکی از فروشگاه های لوازم جانبی کامپیوتر کمتر از بازار سایر شهر ها باشد و قیمت محصول دیگری مانند پاور بانک بیشتر باشد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لوازم جانبی کامپیوتر مشهد، فروشگاه ارائه کننده محصول است. برخی از فروشگاه های ارائه کننده خدمات و محصولات لوازم جانبی کامپیوتر مشهد به علت محلی که در آن به ارائه محصول و خدمت می پردازند، ممکن است قیمتی بیشتر یا کمتری را به مصرف کننده ارائه دهند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()