نوشته شده توسط : سیپاس

حتما تاکنون برایتان این سوال مطرح شده است که پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر کدام ها هستند. برای یافتن این جواب باید بررسی کنید که چه وسایلی بیشتر مورد نیاز کاربران هستند و حتی ساده ترین افرادی که از کامپیوتر استفاده می کنند باید آن را داشته باشند و همچنین کدام یک از لوازم کامپیوتر بیشتر در معرض آسیب های مختلف قرار دارند. موس، کیبورد و دسته های گیم پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر در سطح جهان هستند. سالانه چندین میلیون موس در اروپا خرید و فروش می شود. در سال 2017 دسته های بازی توانستند بیشترین آمار فروش را برای خود ثبت کنند و دلیل آن هم این است که این دسته ها باید حجم بالایی از استفاده را تحمل کنند، در نتیجه زودتر از بقیه لوازم آسیب می بیند .

لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی و خارجی چه تفاوت هایی دارند ؟
خوشبختانه ایران نیز توانسته است در چند دهه ی اخیر خود را در زمینه ی تولید لوازم جانبی کامپیوتر پیشرفت دهد. اما بسیاری از افراد تمایلی به خرید لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی نداشته و آن را بی کیفیت می دانند. اگرچه ایران در زمینه ی تولید برخی از انواع لوازم جانبی نتوانسته است خود را همپای رقیبان خارجی رشد دهد اما در بسیاری از موارد نیز لوازم جانبی کامپیوتر تولید ایران در حال رقابت با بهترین لوازم جانبی کامپیوتر در سطح جهان است. به عنوان مثال : موس های فراسو توانسته اند حتی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند و طرفداران زیادی را نه تنها در ایران بلکه در جهان به سمت خود بکشانند.

یکی از مهم ترین تفاوت های لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی و خارجی موضوع قیمت است. اگر شما لوازم جانبی کامپیوتر خاصی مد نظرتان است که ایرانی آن وجود ندارد، مجبورید نمونه ی خارجی را خریداری کنید اما اگر لوازم جانبی کامپیوتر مدنظر شما در ایران باکیفیت بالا تولید می شود نیازی نیست هزینه ی بالایی را صرف خرید نمونه های خارجی کنید.

https://sipas.ir/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1-%D9%88-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

عوامل مختلفی وجود دارند که در قیمت رم 16 گیگ یا وسایل الکترونیک دیگر تاثیر می گذارند. این عوامل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نقش خود را ایفا می کنند. تعداد این عوامل بیشتر از آن است که بتوانیم نام تمام آن ها را ذکر کنیم؛ اما نام چند مورد از مهم ترین آن ها که نقش به سزایی در افزایش قیمت یک محصول دارند را بیان می کنیم.

استفاده از پردازنده های معتبر در تولید رم 16 گیگ یا رم های دیگر، به طور مستقیم روی قیمت مموری 16 گیگ اثر می گذارد؛ چرا که بیشتر تولیدکنندگان لوازم جانبی مانند مموری کارت ها یا فلش مموری ها، خودشان چیپ های پردازنده را تولید نمی کنند و از شرکت های معتبر دیگری خریداری می کنند. تهیه یک چیپ باکیفیت به طور حتم هزینه های زیادی را به این شرکت ها متحمل می کند. به همین دلیل شاهد تغییرات قیمت رم گوشی ارزان یا یک رم پرسرعت و قوی هستیم.

البته به جز مسئله ی پردازنده ها، عوامل دیگری همچون دستگاه های بکار گرفته شده برای تولید و تست های اعتبارسنجی نیز از عواملی هستند که نقش خود را به صورت مستقیم در قیمت رم 16 گیگ ایفا می کنند. از عواملی که به طور غیرمستقیم قیمت محصولات جانبی را تحت تاثیر قرار می دهد، می توان به شرایط و هزینه های نگه داری و حمل و نقل محصول اشاره نمود. برای آگاهی از قیمت مموری های مختلف به فروشگاه اینترنتی سیپاس مراجعه فرمایید!



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 16 گیگ , قیمت مموری سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()