نوشته شده توسط : سیپاس

هندزفری بلوتوث گردنی با قیمتی ویژه در سیپاس . اگر به خرید هندزفری بلوتوث گردنی نیاز دارید و در این کار تجربه کافی ندارید، راهنمای مختصری برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید. شاید خرید هندزفری معمولی کار چندان دشواری نباشد، اما اگر قصد داشته باشید هندزفری بلوتوث بخرید، این مسئله مهم تر خواهد بود ! قیمت خرید هندزفری بلوتوث گردنی در برندهای مختلف، متفاوت است، بنابراین در بازار، قیمت هایی را می بینید که هنوز مطمئن نیستید که آیا صحت دارند یا خیر؟ و آیا مدل خاصی از هندزفری بلوتوث برای شما مناسب است یا نه؟! ممکن است برخی مسائل وجود داشته باشد که فروشنده در مورد آن‌ها با شما صحبت نکند! به همین خاطر، ترفند هایی را به شما می آموزیم که در انتخاب هندزفری بلوتوث گردنی کمک می کند.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث گردنی , هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

این هارد اکسترنال ضد ضربه بر خلاف مدل های دیگری که معرفی کردیم، خاصیت ضد آب ندارد اما ضربه گیری را به خوبی انجام می دهد؛ به همین علت نیز قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه ویکومن مدل VC-810 از هارد های دیگری که در این بخش معرفی کردیم، پائین تر است.

قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه ویکومن مدل VC-810، حدودا ۱,۳۹۹,۰۰۰ محاسبه می شود. نوع اتصال این هارد دیسک به وسیله USB 3.0 صورت می گیرد. اگر به دنبال یک هارد با قیمت مناسب هستید، این هارد با ظرفیت یک ترابایت گزینه مناسبی محسوب می شود فقط به یاد داشته باشید که این هارد را در معرض آب قرار ندهید زیرا فقط ضد ضربه است نه ضد آب!!



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه , بهترین هارد اکسترنال ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر به دنبال لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت هستید، به احتمال زیاد نمی توانید چیزی که می خواهید را پیدا کنید. همان گونه که گفته شد محصولاتی که برای گیمینگ تولید می شوند بسیار پیشرفته هستند و در تولید آن ها از فناوری های خاصی استفاده می شود که علاوه بر ایجاد زیبایی، می توانند قدرت پردازش و استحکام محصول را بسیار بالا ببرند.

تمام این مراحل نیازمند تست با دستگاه های فوق پیشرفته است که خرید آن ها هزینه های زیادی را به تولیدکنندگان متحمل می کند. به همین دلیل نتیجه نهایی را شما در قیمت بالای این محصولات مشاهده می کنید. از سوی دیگر ممکن است برخی از لوازم جانبی با نام گیمینگ در بازار با قیمت های ارزان فروخته شوند. سعی کنید آن ها را خریداری نکنید که اصلا قابل اعتماد نیستند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

بالا بودن قیمت برای تمام موس های بی سیم hp نیست. در واقع این برندها طیف های مختلفی را برای موس های بی سیم گوناگون خود در نظر می گیرد. این طیف قیمت موس بی سیم hp باعث می شود افراد گوناگون توانایی خرید موس های این برند را داشته باشند. در میان این طیف موس هایی نیز به چشم می خورند که قیمت بالایی دارند. دلیل این افزایش قیمت، افزودن برخی از ویژگی ها به موس است.

کارخانه hp برای انواع مختلف موس های بی سیم خود قابلیت های مختلفی را در نظر می گیرد که این قابلیت ها، هر موس را برای افراد خاص یا کارهای مخصوصی متناسب می سازند. برای مثال یکی از ویژگی هایی که این برند برای موس های گران قیمت خود در نظر می گیرد، طراحی خاص است؛ به نحوی که استفاده از هردو دست توسط کاربر برای کنترل آن امکان پذیر می باشد.

برخی از موس های بی سیم تنها برای استفاده از یک دست طراحی شده اند، در نتیجه افراد مختلف نمی توانند از آن ها استفاده کنند؛ اما این مدل از موس hp امکان استفاده توسط هر کاربری را فراهم می سازد. از ویژگی های دیگری که قیمت موس بی سیم hp را افزایش می دهد، می توان به نوع پردازنده مورد استفاده اشاره نمود. پردازنده ها سرعت، حساسیت و دقت موس ها را تنظیم می کنند. زمانی که در تولید یک موس بی سیم از پردازنده قوی استفاده می شود، قطعا به طبع آن قیمت آن موس نیز نوساناتی می کند.

 

تخفیف ویژه بهترین برندهای موس بی سیم فقط تا پایان شهریور در فروشگاه سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم hp , موس بی سیم ارزان , بهترین موس بی سیم , موس بی سیم گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

یکی از جدید ترین و محبوب ترین مدل از هندزفری بلوتوث سامسونگ، هندزفری گلکسی بادز پلاس سامسونگ است. این محصول نسبت به سایر هندزفری های این برند دارای طراحی شیک تر و قابلیت استفاده آسان تری است. این هندزفری به راحتی در گوش شما جا شده و لازم نیست نگران افتادن آن باشید. ویژگی بسیار جذاب این هندزفری سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هندزفری، می توان به دوام باطری به مدت 11 ساعت اشاره کرد.بنابراین اگر به دنبال هندزفری با یک باطری قوی هستید خرید هندزفری بلوتوث سامسونگ مدل گلکسی بادز پلاس را به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ این مدل، حدود 1880000 تومان تا 2000000 تومان است. فرقی نمی کند شما کدام یک از این مدل ها را انتخاب کنید مهم این است که در خرید هندزفری بلوتوث سامسونگ به کارایی که از محصول انتظار دارید توجه داشته باشید. عامل دیگری که باید در نظر بگیرید، هزینه ای است که می خواهید پرداخت کنید. قیمت هندزفری بی سیم سامسونگ در مدل های مختلف متفاوت است و هر کس با هر بودجه ای می تواند مدل مطلوب خود را انتخاب و خریداری کند.



:: برچسب‌ها: قیمت هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت موس بی سیم مایکروسافت به عنوان یکی از تجهیزات ضروری انواع لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی و اداری بر اساس کیفیت و هم چنین تنوع مدل های طراحی شده، تعیین می گردد. پیش از انتخاب موس بی سیم، توجه به برخی از نکات ضروری است. موس بی سیم بدون اتصال هر نوع USB قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ را خواهد داشت. به همین علت ترس از قطع شدن کابل USB یا موارد مشابه، در رابطه با استفاده از موس بی سیم وجود ندارد.

نوع طراحی موس بی سیم، به گونه ای است که استفاده از آن در شرایط مختلف، ساده تر خواهد شد. قیمت موس بی سیم مایکروسافت که معمولا از کیفیت فوق العاده بالایی نیز برخوردار می باشد، به طراحی و سایز موس وابسته است.از طرفی دیگر قیمت موس بی سیم مایکروسافت با توجه به اینکه موس از چه نوعی است و چه کاربردی دارد، مشخص خواهد شد.

انواع موس بی سیم که با باتری و یا بدون باتری طراحی می شود، کاربرد بسیار ساده و سهلی خواهد داشت. اما باید به این موضوع نیز توجه نمود که موس های بی سیم در مقایسه با انواع موس های USB دار، حساسیت بیشتری خواهند داشت. نبود کابل USB، از جمله اصلی ترین مزایای موس بی سیم است. چرا که در این حالت، امکان استفاده موس حتی بسیار دورتر از سیستم (لپ تاپ یا کامپیوتر) وجود خواهد داشت. فضا و سطح کاربری گسترده تر این موس، در قیمت موس بی سیم مایکروسافت نیز موثر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم , موس بی سیم مایکروسافت , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

گلس خوب گلسی است که بتواند قدرت ضربه های وارد به صفحه نمایش را تا حد معینی کاهش دهد.
گلس مناسب برای گوشی گلسی است که به طور کامل صفحه را پوشش داده و نقاط آسیب پذیر آن را محافظت کند، البته محافظت نکردن گوشه ها بر عهده ی گلس نبوده و باید محافظ گوشه ها برای تلفن همراه خود خریداری کنید.
در هنگام خرید عمده گلس موبایل که به عنوان خرید عمده لوازم جانبی به حساب می آید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که گلسی را که خریداری می کنید کیفیت تصویر را کاهش ندهد.
گلس باید بتواند در مقابل خراشیدگی های سطحی مقاوم باشد؛ زیرا اگر این ویژگی برای گلس وجود نداشته باشد بعد مدت کوتاهی تمام گلس خراش برداشته و کیفیت نمایش کاهش می یابد.
مهم ترین ویژگی که همه ی گلس ها باید داشته باشند این است که از میزان حساسیت صفحه نمایش نکاهند.
در بیشتر موارد انگشتان اثر چربی روی صفحه تلفن همراه بر جای می گذارند. گلس خوب گلسی است که به راحتی بتوان این اثرات را از روی آن تمیز کرد. اگر قصد خرید عمده گلس موبایل دارید، حتما این موضوع را نیز در نظر بگیرید.

 

خرید عمده انواع لوازم جانبی موبایل در جسنواره تخفیف فروشگاه سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی شیائومی , خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده گلس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

زمانی که اسم لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ مطرح می شود، بسیاری فکر می کنند که این لوازم را به جز گیمرها افراد دیگر نمی توانند استفاده کنند، در صورتی که اصلا این گونه نیست. بلکه این لوازم جانبی تمام توانایی های لوازم جانبی کامپیوتر دیگر را دارند اما فناوری های جدیدی نیز در تولید آن ها به کار گرفته شده است که آن ها را بسیار برتر لوازم جانبی دیگر می کند. گیمرها یا هر فردی که به نوعی از گیم استفاده می کند، نیاز دارند در کمترین زمان بیشتر مانور را در بازی ایجاد کند.

لوازم جانبی عادی ممکن است نتوانند این قدرت مانور را در اختیار او قرار دهند اما لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ دارای کلیدهای خاص و اضافه تری هستند که به راحتی به کاربر اجازه می دهند تا با فشردن آن ها تغییرات زیادی را در بازی اعمال کند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ اختصاصی خوانده شوند، این است که دارای پردازنده های بسیار قوی بوده و افرادی که گیم بازی نمی کنند، نیازی به بسیاری از این قابلیت ها ندارند. برای مثال موس های گیمینگ شکل خاصی دارند که ممکن است کاربران ساده رضایت زیادی از استفاده ی آن ها نداشته باشند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ , خرید لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگرچه این مدل از هندزفری بلوتوث سونی راهنمای صوتی ندارد، اما قابلیت های زیادی دارد. از جمله ی آن ها می توان به پشتیبانی کردن از تمام فایل های صوتی و دارا بودن یک NFC قوی اشاره نمود. مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه 8.5 ساعت بوده و مدت زمان نگه داری شارژ در حالت استندبای 650 ساعت است. هندزفری بلوتوث سونی مدل SBH70 علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر، می تواند صدایی با وضوح و کیفیت فوق‌ العاده را پخش کند. کاهش نویز، سروصداهای ناخواسته محیط، میکروفون باکیفیت صدای HD و هشدار لرزشی از دیگر ویژگی‌های این هندزفری است.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث سونی , قیمت هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

بهترین موس بی سیم در نظر کاربران رایانه ، ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارد. بسیاری از کاربران رایانه و لپ تاپ عقیده دارند موس بی سیم، سرعت و حساسیت بالاتری را فراهم می کند. بنابراین اگر قرار است مقداری هزینه اضافی برای خرید موس بی سیم اختصاص دهند، این کار را انجام می‌دهند؛ که البته موجب تسهیل و راحتی کار آنها خواهد شد.

نتایج یک مطالعه که در خصوص بهترین موس بی سیم انجام شده است، نشان داد بهترین موس بی سیم از برند لاجیتک و سپس برند مایکروسافت بوده است. بهترین مدل های موس بی سیم شامل موس بی سیم لاجیتک مدل MX Master 2 با دقت پیمایش مسیر فوق العاده بالا است.

طراحی این موس به گونه‌ای انجام شده است که از منبع ۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت تغذیه می کنند و تا ۷۰ روز قابل استفاده بوده؛ باتری این موس قابل شارژ کردن می باشد.

یکی دیگر از بهترین مدل های موس بی سیم طراحی موس به شکل مینیمال با ظاهری بسیار ساده و مسطح هست. این موس، Microsoft Surface Mouse نام دارد و دارای باتری مجزا می باشد و یک انتخاب برتر به ویژه برای شرکت های اداری محسوب می شود.باتری این محصول بی سیم دارای ظرفیت ۱۰۰۰ ساعت بدون کاهش انرژی می باشد.

از بهترین موس بی سیم که برای انجام بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده است ، مجهز به سنسورهای نوری قوی با رزولوشن 16000 DPI می باشد. عملکرد سنسورها به قدری قوی طراحی شده اند که برای کار با نرم افزارها و بازی های رایانه‌ای طولانی‌ مدت مناسب می باشد. مدل این موس با عنوان LOGITECH G PRO HERO در بازار وجود دارد.

یکی دیگر از مدل های جذاب و بی نظیر موس بی سیم، مدلی از موس است که با عنوان مدل LOGITECH MX VERTICAL شناخته می‌شود. شکل این موس بی سیم در نوع خود، منحصر به فرد است و تمام اصول ارگونومی قرار گرفتن دست برای آن رعایت شده؛ به گونه‌ای که فشار و استرس کاری فیزیولوژیکی را از انگشتان دور می نماید و احتمال آسیب رسیدن به آن ها را کاهش می دهد. این موس حرفه ای برای افراد حرفه ای طراحی شده است.

 

بهترین برندهای موس بی سیم در جشنواره تخفیف فروشگاه سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم ایسوس , موس بی سیم تسکو , موس بی سیم فراسو , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی های کامپیوتری و تلفن همراه استفاده از لوازم جانبی و خرید و فروش آن نیز رشد چشمگیری داشته است. خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر یا تلفن های همراه یکی از انواع خرید است که افراد خاصی آن را انتخاب می کنند.

این افراد که بیشتر صاحبان مراکز فروش هستند به دنبال خرید عمده محصول برای فروشگاه های خود هستند. البته افراد دیگری نیز وجود دارد که بنابر دلایلی این نوع از خرید را انتخاب می کنند. برای افرادی که قصد خرید عمده لوازم جانبی را دارند، قیمت محصولات بسیار مهم است.

افرادی که قصد خرید لوازم جانبی به صورت یک جا را دارند باید ابتدا مراکزی که این امکان را در اختیار آن ها قرار می دهند، پیدا کنند؛ چرا که بسیاری از مراکز حاضر به فروش محصولات خود به صورت عمده نیستند. در این میان افرادی که قصد خرید عمده را دارند ممکن است با مراکزی رو به رو شوند که محصولاتشان کیفیت لازم را نداشته و فریب آن ها را بخورند.

برای جلوگیری از پیش آمد چنین اتفاقی بهتر است شمایی که قصد خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر یا تلفن همراه را دارید قبل از خرید اطلاعات کاملی را از نمایندگی مورد نظرشان به دست آورید. اگر قصد خرید عمده لوازم جانبی را دارید، بهتر است ابتدا به نمایندگی ها برند های معتبر در زمینه ی تولید آن محصول مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

همان طور که گفتیم، یک موس برای این که بتواند نسبت به رقیبان پیشرفت داشته باشد و تبدیل به بهترین موس بی سیم شود، باید یکسری از ویژگی ها را دارا باشد که آن را نسبت به بقیه برتر کند. این ویژگی ها عمدتا در دو گروه مقاومت و کیفیت جای می گیرند و هر کدام شامل مواردی هستند. برای کیفیت می توان به شرایط تولید و مواد اولیه برای ساخت اشاره نمود.

قطعا موسی که در بهترین شرایط و با مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شود، کیفیت بسیار بالاتری نسبت به بقیه دارد. در بحث کیفیت موس، واکنش گرایی آن به حرکت در کارهای مختلف و به خصوص کارهای گرافیکی بسیار مهم است. اگر موس کیفیت لازم را نداشته باشد، نمی تواند این قابلیت را در اختیار شما قرار دهد.

در مورد مقاومت باید گفت بیش از هر چیزی، مسئله ی استحکام مهم است. در موس های معمولی به علت وجود سیم امکان اینکه از روی میز پایین بیوفتند، بسیار کم است؛ اما در مورد موس بی سیم این احتمال بسیار بالا است.

در اینجاست که تفاوت بهترین موس بی سیم و موس بی سیم ارزان مشخص می شود؛ چرا که موسی که بهترین باشد، در برابر ضربات فیزیکی مانند زمین خوردن کمترین آسیب را می بیند.

 

 

بهترین موس های بی سیم در جشنواره تخفیف فروشگاه سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم ایسوس , موس بی سیم تسکو , موس بی سیم فراسو , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هندزفری بلوتوث شیائومی رشد قابل توجهی داشته است و می توان آن را اولین هندزفری ای به حساب آورد که در طی چند سال توانسته است محبوبیتی این چنینی را به دست آورد. بیشترین دلیل محبوبیت این هندزفری بلوتوث ویژگی های خاص آن است. البته نمی توان نقش قیمت و کیفیت را هم نادیده گرفت. کیفیت اگرچه هنوز به هندزفری هایی همچون اپل و جبرا نرسیده، اما در حال رقابت با آن ها است.

قیمت، یکی دیگر از دلایلی است که خریداران زیادی را به سمت خرید این هندزفری بلوتوث کشانده است. بسیاری از طرفداران هندزفری های بلوتوث، ترجیح می دهند به جای پرداخت هزینه های بالا برای خرید هندزفری هایی مانند اپل، هزینه ی کمتری را صرف خرید یک هندزفری با همان قابلیت ها کنند. البته این موارد تنها دلایلی نیستند که هندزفری بلوتوث شیائومی را تبدیل به یک هندزفری خاص و محبوب کرده باشند؛ بلکه دلایل دیگری مانند مقاومت بالا و ظاهر زیبا نیز از دلایل دیگر این محبوبیت هستند. مقاومت بالای هندزفری بلوتوث شیائومی باعث شده است افرادی که مشاغل سخت دارند و دائما باید به تماس های خود پاسخ دهند نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

برای افرادی که هندزفری بلوتوث خریداری می کنند، قطعا یکی از معیارهای مهم، کیفیت صدای آن است. اگر کیفیت صدای هندزفری بلوتوث خوب نباشد، شما نمی توانید یک تماس دانشین داشته باشید و دائما در حین تماس باید جا به جا شوید تا صدا درست شود و در اکثر موارد نیز چون مشکل از خود هندزفری بی سیم است، مشکل برطرف نمی شود. یا اینکه صدایی که از هندزفری می شنوید، دارای نویز است. نویز باعث می شود حتی مکالمات طرف مقابل را اشتباه بشنوید.

در هندزفری بلوتوث شیائومی از فناوری خاصی استفاده شده است که کیفیت صدای شما نه تنها کاهش نمی یابد، بلکه بهتر از هندزفری های دیگر به مخاطب مورد نظر شما ارسال می شود. شرکت شیائومی برای افزایش کیفیت صدا در هندزفری بلوتوث خود از روش هایی استفاده کرده است که نویز را به طور کامل برطرف می کنند و صدای شما بدون کمترین نویزی منتقل می شود. فناوری ضد نویزی که در تولید این هندزفری به کار گرفته شده است، این قابلیت را به شما می دهد که به راحتی در سرو صدای زیاد محیط، صحبت کنید و صدای اطراف کوچک ترین اختلالی در شنیدن صدای شما توسط مخاطب ایجاد نکند.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث شیائومی , انواع هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر شما هم قصد خرید یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا را دارید، قطعا بعد از مشاهده کیفیت و انتخاب برند هارد اکسترنال، قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت یکی از مهم ترین گزینه هایی است که دوست دارید بدانید.

قیمت هارد های اکسترنال بر اساس متغیر های متفاوتی محاسبه می شود؛ ولی عمده این متغیرها شامل سرعت، کیفیت، حجم، مقاومت در برابر آسیب، عمر هارد اکسترنال و ... هستند. قطعاً قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت که ظرفیت بسیار بالایی دارد نسبت به یک هارد اکسترنال 250 گیگابایت، بسیار متفاوت خواهد بود.

معیار دیگری که در قیمت یک هارد اکسترنال اثر قابل توجهی دارد، سرعت هارد اکسترنال است. سرعت هارد اکسترنال ناشی از چرخش دیسک گردان آن و پردازش اطلاعات هارد است. سرعت هارد اکسترنال شاید برای افرادی که استفاده های معمولی از آن مانند نگه داری اطلاعات و ... دارند، زیاد مهم نباشد.

اما سرعت یک هارد اکسترنال برای فردی که کارهای روزانه او وابسته به این هارد است و تمامی اطلاعات شغلی او روی هارد قرار دارد، بسیار مهم است. لذا یکی از توصیه هایی که هنگام خرید انواع هاردهای اکسترنال به افراد می شود، این است که ابتدا به هدف خود و نیاز خود از خرید هارد اکسترنال توجه کنند و متناسب با آن اقدام به خرید نمایند؛ چرا که بی ‌توجهی به این معیارها، باعث خطا در انتخاب می شود.

معیار دیگری که قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت خوب را با یک هارد اکسترنال بی کیفیت متمایز می سازد، عمر مفید آن است. قطعاً هارد هایی که از عمر بالایی برخوردار هستند و کمتر دچار مشکلات فیزیکی می شوند، قیمت ‌های بالاتری دارند.

برای این که هارد اکسترنال با دوام داشته باشید، معمولا توصیه می شود هارد های اکسترنالی را خریداری نمایید که فن دارند. فن در داخل هارد امکان تبادل هوا را فراهم ساخته و به هارد اجازه می‌ دهد تا خنک شود؛ زیرا اگر هارد بیش از حد گرم شود، امکان از بین رفتن بورد های آن وجود دارد.



:: برچسب‌ها: هارد اکسترنال , قیمت هارد اکسترنال ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

شما زمانی که گلسی را خریداری می کنید بابت آن هزینه ای را پرداخت کرده و در مقابل این هزینه توقعاتی از آن گلس دارید. همان طور که امروزه گلس های مختلف برای گوشی های مختلف به بازار عرضه می شوند. در میان آن ها افرادی نیز وجود دارند که برخی از قواعد را زیر پا گذاشته و زمانی که برای خرید عمده گلس موبایل به آن ها مراجعه می کنید گلسی بی کیفیت را به شما می فروشند. برای آن که بعد از خرید با اینگونه مشکلات مواجه نشوید، بهتر است به برخی موارد توجه داشته باشید.

گلس موبایل چه گران قیمت و چه ارزان قیمت را از مراکزی خریداری کنید که می دانید تصحیلات ویژه ای برای مشتریانشان در نظر گرفته و محصولی کاملا با کیفیت را در اختیار آن ها قرار می دهند.
اگر قصد خرید عمده گلس موبایل دارید، حدالامکان سعی کنید خرید خود را از برندهایی انجام دهید که شناخته شده هستند و یا توسط برند گوشیتان پشتیبانی می شوند.
سعی کنید گلس هایی را خریداری کنید که گارانتی دارند.
حتما بعد از خرید گلس آن را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد که مجبور به تعویض آن شوید.
بهتر است از خرید نوع جدیدی از گلس های که با نام گلس های سه بعدی به بازار عرضه شده اند، خودداری کنید. زیرا گفته می شود برخلاف قیمت بالایی که دارند به خوبی از عهده نقش حفاظتی خود بر نمی آیند.
برای شمایی که قصد خرید عمده گلس موبایل که به عنوان خرید عمده لوازم جانبی به حساب می آید، را دارید، باید بدانید گلس تنها از صفحه نمایش مراقبت می کند و گوشی هنوز از کناره ها آسیب پذیر است پس بهتر است همراه گلس، محافظ لبه ها را نیز خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

یکی دیگر از تولیدات کمپانی ایسوس، موس بی سیم ایسوس مدل WT205 است که علاوه بر زیبایی، کاربری بسیار راحتی نیز دارد. این موس با برد 10 متر و محدوده دقت 800 تا 1600 به نسبت قیمتی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای استفاده طولانی مدت محسوب می شود. اندازه این موس کوچک بوده و جایی را اشغال نمی کند. موس بی سیم مدل WT205 به واسطه دانگل به سیستم وصل می شود و با یک باطری قلمی کار می کند.

 

تخفیف ویژه انواع موس بی سیم در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم فراسو , موس بی سیم تسکو , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

پس از صحبت در مورد قیمت مموری ۳۲ گوشی موبایل، اکنون نوبت به آن رسیده است که در خصوص مزایای کارت ‌های حافظه ۳۲ گیگابایتی، مطالبی را بیان کنیم. تمام کارت‌های حافظه موجود در بازار، متناسب با هر نیاز و سلیقه طراحی شده اند؛ از نظر شکل ظاهری، انواع مموری ۳۲ برای گوشی موبایل را می توانید مشاهده کنید.

قیمت مموری با توجه به نوع بسته بندی و خدمات گارانتی و همچنین برند تولید کننده آن متفاوت است. اگر به دنبال خرید یک مموری۳۲ مناسب برای گوشی خود هستید پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید؛ اما لازم است به یاد داشته باشید که خرید اینترنتی قطعات الکترونیکی و لوازم جانبی تلفن همراه و دستگاه های هوشمند، ظرافت ها و حساسیت‌های خاص خود را طلب می‌کند.

یکی دیگر از مزایای مموری۳۲ گوشی موبایل این است که این کارت های حافظه به ویژه کارت های حافظه میکرو، قابلیت استفاده در تمام تجهیزات و دستگاه های هوشمند را دارند. به راحتی می توانید از یک مموری ۳۲ گیگابایتی در تلفن همراه، دوربین عکاسی، هدست های بلوتوث دار و رایانه ها استفاده کنید. بنابراین مموری ۳۲ گیگابایتی، ابزاری ایده آل برای انتقال اطلاعات میان دستگاه‌های هوشمند خواهد بود.

 

انواع مموری با تخفیف ویژه به همره مقایسه لیست قیمت در سایت فروشگاه سیپاس

 



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 32 گیگ , قیمت فلش مموری , قیمت فلش otg ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

حتما هنگام خرید موس بی سیم، انواعی را خریداری کنید که گارانتی دارند. گارانتی نشان دهنده کیفیت و مسئولیت پذیری شرکت سازنده در برابر محصول تولیدی خود است.
از قابلیت های خوب این موس می توان به برد بالای آن که تا 15 متر می باشد، اشاره کرد.
استفاده از فناوری channel lock در موس بی سیم a4tech قطعی یا کندی در دریافت و ارسال سیگنال به موس را به صفر می رساند و هیچگونه تاخیری در هنگام استفاده از موس دیده نخواهد شد.
بر روی بیشتر موس های بی سیم این برند، کلیدی برای تعیین دقت موس نیز وجود دارد تا کاربران به راحتی بتوانند حساسیتی که به آن نیاز دارند را تنظیم کنند.
وزن بسیار سبک و دارا بودن نوع اتصال USB از دیگر ویژگی های موس بی سیم a4tech به حساب می آید.

 

لیست قیمت برندهای موس بیسیم در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم مایکروسافت , موس بی سیم تسکو , موس بی سیم فراسو , موس بی سیم ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

شاید کمتر کسی به این مسئله دقت کرده باشد که دقیقاً هدف او از خرید ارزانترین لوازم جانبی موبایل چیست؟! این جمله کاملاً قابل تامل است. اجازه دهید کمی واضح تر سخن بگوییم. به طور فرض شما قصد دارید یک کارت حافظه برای گوشی موبایل خود خریداری کنید؛ باید از خود بپرسید که چه انتظاری از کارت حافظه دارید؟ چه اطلاعات و چه فایل هایی را می خواهید در کارت حافظه ذخیره کنید؟ آیا مدل گوشی شما از کارت حافظه پشتیبانی می کند یا خیر؟ آیا می توانید نمونه های بهتری را به جای کارت حافظه خریداری کنید؟ و ....

سوالات فوق تنها بخشی از مهمترین پرسش هایی هستند که مشتریان باید در خرید لوازم جانبی موبایل به آن توجه کنند. این مسئله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که مشتریان قصد خرید یک یا دو محصول را دارند بنابراین یک مصرف کننده محسوب می ‌شوند و باید دقت بیشتری به خرج دهند.

نکته فوق درباره خرده فروشان لوازم جانبی تلفن همراه وجود دارد. افرادی که تجیزات جانبی را به صورت عمده خریداری می‌کنند و به صورت جزئی با اندکی سود به فروش می‌ رساند، در حقیقت همواره به دنبال خرید ارزانترین لوازم جانبی موبایل هستند. این دسته از فروشندگان هر اندازه بتوانند قیمت اولیه کمتری برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل پرداخت کنند به نفع خود آنها خواهد بود.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل , خرید عمده لوازم جانبی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس
  • در خرید عمده لوازم جانبی به صورت اینترنتی، دیگر نیازی نیست شما زمان زیادی را صرف جستجو در مراکز مختلف کنید و تنها با تایپ چند کلمه در مرورگر تلفن همراه خود می توانید به اطلاعاتی که نیاز دارید، برسید.
  • لوازم جانبی مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.
  • بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای محصولات خود گارانتی در نظر می گیرند تا اگر برای مثال شما پس از خرید عمده لوازم جانبی با مشکلی رو به رو شدید، از این گارانتی استفاده کنید.
  • فروشگاه های اینترنتی در هر دوره برای محصولات خود تخفیفاتی را در نظر می گیرند که بسیار به نفع خریداران است؛ در صورتی که در خرید معمولی از مراکز عرضه کنند لوازم جانبی، این ویژگی وجود نخواهد داشت.

 

ارسال رایگان برای خرید عمده لوازم جانبی در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده سیم شارژر , خرید عمده گلس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

یکی دیگر از راه های خرید دانگل موس بی سیم، خرید آن به صورت اینترنتی است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت هایی که پشتیبانی برند موستان را برعهده دارند، دانگل مناسب را سفارش دهید اما ممکن است نتوانید این نمایندگی ها را پیدا کنید یا برند مورد نظر شما در ایران نمایندگی نداشته باشد و وبسایت آن هم به زبان دیگری باشد. در این صورت شما می توانید با سرچ در گوگل، فروشگاه های اینترنتی معتبری را بیابید که دانگل های موس بی سیم برندهای مختلف را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. شما در این فروشگاه ها می توانید به دنبال دانگل هایی بگردید که با مدل موس شما سازگار بوده و مشکلی برای موستان ایجاد نمی کنند.

اگر در این روش هم موفق نشدید، بهتر است به دنبال موس بی سیم دیگری باشید یا اگر احتمال می دهید که دوباره با مشکل خرابی یا گم شدن دانگل رو به رو خواهید شد، یکی از انواع موس بی سیم بدون دانگل را خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: دانگل موس بی سیم , خرید اینترنتی موس بی سیم , موس بی سیم سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()