نوشته شده توسط : سیپاس

دقت در انتخاب مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل، می توان از جمله ساده ترین اما مهم ترین معیار ها برای خرید بهترین نوع لوازم جانبی به شمار آید. مرکز عمده فروش لوازم جانبی موبایل اصفهان با حذف کلیه واسطه های موجود در این حوزه، شرایطی بدون ریسک و ایده آل را برای خریداران مهیا نموده است.

خریداران این امتیازِ بسیار مهم را خواهند داشت تا در صورت تمایل نسبت به انتخاب لوازم جانبی چینی، درجه یک تا درجه سه اقدام نمایند. البته که قیمت گذاری در مرکز عمده فروش لوازم جانبی موبایل اصفهان با توجه به حذف واسطه ها، شرایطی متفاوت را طی خواهد نمود.

مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل سیپاس به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فعال در حوزه فروش مستقیم لوازم جانبی، ارائه دهنده کلیه لوازم درجه یک و فوق العاداه باکیفیت به منظور استفاده طولانی مدت و رضایت بخش برای خریداران می باشد.

 

معرفی مرکز خرید عمده لوازم جانبی
مرکز خرید عمده لوازم جانبی در اصفهان کدام است؟
بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی اصل کدام است؟
قیمت لوازم جانبی موبایل بر چه اساسی تعیین می گردد؟
آیا امکان اطلاع از قیمت لوازم جانبی موبایل به صورت مستقیم وجود دارد؟
لوازم جانبی موبایل شامل موارد متعددی است که هر یک بر اساس فاکتور های ویژه ای قیمت گذاری می گردند. موضوع مهمی که در این رابطه می توان به آن اشاره نمود، بهره مندی از مشاوره تخصصی و کارآمد هنگام خرید لوازم جانبی است. با این حال می توان در بهترین شرایطِ ممکن، شاهد خرید لوازم جانبی اصل و درجه یک بود. بسیاری از خریداران لوازم جانبی به خوبی می دانند که وجود این لوازم در لیست خرید، ضروری است.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی گوشی , خرید عمده لوازم جانبی موبایل , خرید عمده لوازم جانبی از چین ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگ به عنوان یک محصول سطح متوسط، بسیار مناسب است. هارد اکسترنال با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت از نوع هارد دیسک HDD می باشد و یکی از بهترین مدل های هارد اکسترنال برای کاربردهای خانگی و دانشجویی محسوب می‌ شود. شما می توانید اطلاعات خود را از روی سیستم رایانه ‌ای به این هارد اکسترنال منتقل کنید. این محصول دارای پورت usb است که به راحتی قابلیت اتصال به لپ تاپ و انواع کامپیوتر را دارد. در مقایسه با انواع هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، قیمت هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگ مقرون به صرفه تر است.

برای اینکه قیمت هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگ را بهتر استعلام بگیرید باید فروشگاه های لوازم جانبی موبایل و رایانه را بررسی کنید. فروشگاه های اینترنتی لوازم دیجیتالی و کالاهای کاربردی در حوزه رایانه، همیشه قیمت های خود را به روز نگه می دارند تا کاربران بتوانند محصولات مورد نیاز خود را بهتر پیدا کند. درباره خرید هارد اکسترنال هم همین مسئله وجود دارد.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال وسترن , قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هارد اکسترنال 8 ترابایت یکی از هاردهای پرظرفیت و گران قیمت به حساب می آید. برای افرادی که هاردهای کم ظرفیت و ارزان را دارند و یا حتی اطلاعات کمی را روی آن ذخیره کرده اند، زیاد مهم نیست که روزی هاردشان اطلاعاتش آسیب ببیند اما برای افرادی که اطلاعات مهمی را روی هارد اکسترنال خود ذخیره می کنند و هزینه ی زیادی را بابت خرید آن پرداخت کرده اند، آسیب ندیدن آن بسیار مهم است.

هاردهای اکسترنال را بسیاری از افراد در کیف های خود یا در دست حمل می کنند که این کار احتمال آسیب رسیدن به آن را افزایش می دهد، چرا که هر لحظه امکان زمین خوردن آن وجود دارد.

برندهای معتبر برای کاهش این سری از اتفاقات، برای هاردهایشان، در پوشش ساختاری و ساختمان داخلی هارد اکسترنال 8 ترابایت از موادی استفاده می کنند که تا حد زیادی ضربه گیر بوده و می توانند میزان آسیب های احتمالی مانند آسیبی که در هنگام زمین خوردن به هارد وارد می شوند را کاهش دهند.

استفاده از این مواد در تولید هارد اکسترنال باعث می شود این برندها قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت را افزایش دهند. اگر شما هم فردی هستید که دائما در حال استفاده از هارد اکسترنال هستید و اطلاعات مهمی را در آن ذخیره کرده اید، بهتر است انواعی را خریداری کنید که استحکام بیشتری دارند.

سرعت هارد اکسترنال 8 ترابایت و قیمت آن
سرعت هارد اکسترنال بستگی به دیسک چرخان و پردازنده ی آن دارد. به طور معمول دیسک چرخان در هاردهای اکسترنال معمولی با سرعت 5400 دور بر دقیقه می چرخد اما در نمونه هایی که سرعت پردازش بالاتری دارند این سرعت هم بیشتر است. 5400 دور در دقیقه که در مورد هاردهای اکسترنال معمولی در نظر گرفته می شود، خود سرعت بسیار بالایی به حساب می آید. قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت هم وابستگی زیادی به سرعت دارد، چراکه این مدل از هاردها با ظرفیت بالای خود، اطلاعات زیادی را ذخیره دارند.

سرعت بارگذاری و پردازش این اطلاعات بعد از اتصال به کامپیوتر برای کاربران بسیار مهم است. تولیدکنندگان هاردهای 8 ترابایت برای آن که بتوانند سرعت هاردهای خود را افزایش دهند باید از دیسک های چرخان مخصوص و پردازنده های بهتری استفاده کنند که استفاده از آن ها در تولید هارد، قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت را افزایش می دهد.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت , قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

مموری ۲ گیگ یکی از ساده ترین انواع کارت حافظه موجود در بازار است که با قیمت بسیار ارزان تر با برندهای مختلف به مشتری ارائه می شود؛ به طور مثال ، قیمت مموری با ظرفیت ۲ گیگابایت با برند کینگ استون، رقمی معادل ۱۶ تا ۱۷ هزار تومان می باشد!

البته تاکید می‌کنیم قیمت‌ مموری در انواع گوناگون ، همواره در حال به روز رسانی است. با توجه به اینکه ظرفیت ذخیره سازی این مموری بسیار پایین است، برای کاربردهای سبک طراحی شده و بنابراین اگر آن را به صورت اینترنتی خریداری کردید از اصل بودن، خدمات گارانتی و سالم بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. کارت حافظه ۲ گیگابایتی توسط فروشگاه های اینترنتی در دسترس مشتریان قرار دارند.

مموری ۲ گیگ یکی از قطعات جانبی تلفن همراه، دستگاه های هوشمند یا لپ تاپ می باشد که با قیمت های مختلف و در برندهای متفاوت در بازار به فروش می رسد. امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از دوربین های دیجیتال ، تلفن‌های همراه، تبلت ها، لپتاپ، دستگاه‌های پخش کننده رسانه های صوتی و تصویری و همچنین کنسول های بازی های ویدئویی از کارت حافظه یا به قول امروزی ها، فلش مموری برای ذخیره سازی اطلاعات و جابجایی آنها استفاده می کنند.
اکثر مردم تمایل دارند یک کارت حافظه را صرفاً برای ذخیره‌سازی در نظر بگیرند، اما خرید و قیمت مموری 2 گیگ چیزی فراتر از یک انتخاب ساده است. انواع کارت حافظه بیش از ۲۰ سال است که به دنیای سخت افزار وارد شده است. همان طور که مشاهده می کنید انواع مموری ها تغییرات چشم گیری را از زمان های گذشته تا به امروز تجربه کرده اند.

در دنیای سخت افزارها و لوازم جانبی تلفن همراه و دستگاه‌های هوشمند، انواع مموری یا کارت حافظه با ظرفیت ۲ تا ۳۲ گیگابایت وجود دارند. مموری ۲ گیگ یکی از ساده‌ترین کارت ‌های حافظه است که برای همه دستگاه ها قابل استفاده می باشد. آنچه قیمت مموری 2 گیگ را تحت تاثیر قرار می دهد در حقیقت، برنده سازنده و سرعت پردازش اطلاعات است. هر چه کیفیت مموری ۲ گیگ بالاتر باشد و بتوانند اطلاعات را با کیفیت بالاتر ذخیره کنند، قیمت مموری 2 گیگ بیشترخواهد شد!

برندهای مختلفی از انواع مموری ۲ گیگ در بازار می‌شناسیم که هر کدام یک قابلیت مشابه را ارائه می دهند اما از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند؛ چه بسا برخی از انواع مموری ۲ گیگ با کیفیت بسیار پایین ارائه می شوند و در مدت زمان کوتاه، ممکن است اطلاعات ذخیره شده بر روی آن به راحتی از دست برود!



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 2 گیگ , قیمت مموری 16 گیگ , قیمت مموری 32 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر به شکل ظاهری انواع موس گیمینگ تسکو نگاه کنید، به اهمیت فناوری متفاوت که در طراحی و ساخت آن به کار رفته پی می‌برید. این موس ها به صورتی طراحی شده اند که هنگام گیمینگ، فرد بتواند با هر دو دست خود، بازی را کنترل کند. هم چنین قابلیت هایی نظیر حسگرهای نوری، طراحی ارگونومیک برای دست افراد، رزولوشن مناسب و قابلیت اتصال به usb امتیازات دیگری هستند که در موس گیمینگ تسکو طراحی شده است.

قیمت موس گیمینگ تسکو به نحوه ارتباط با کنسول بستگی دارد. برای موس های سیم دار معمولاً قیمت ارزان تر است. هر چه تعداد کلیدهای کنترل روی موس بیشتر باشد یا دقت آن بهتر باشد، موس، قیمت بیشتری دارد.

زمانی که می خواهید موس گیمینگ تسکو را بخرید بهتر است به مشخصات فنی آن به صورت کاملاً تخصصی توجه کنید؛ ابعاد و اندازه های موس متناسب با دست شما باشد و همچنین قیمت روز آن را هم مطابق با آخرین قیمت های بازار دریافت کنید.

قیمت های خرید و فروش موس بی سیم گیمینگ تسکو با نوسانات زیادی رو به‌ رو شد و این عامل منجر شد که موجودی برخی از فروشگاه های لوازم جانبی کنسول و گیمینگ با تغییرات شدیدی مواجه شود. اگر می خواهید موس گیمینگ بخرید، بهتر است از موجود بودن کالا در انبار اطمینان حاصل کنید.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم , موس بی سیم تسکو , موس بی سیم گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

شرکت های زیادی در حوزه فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر در ایران فعالیت دارند. خوشبختانه با روش و توسعه کسب و کارها در دنیای اینترنت، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و شرکت های بازرگانی وارد کننده کالا این قطعات را به صورت عمده و غیر حضوری مطابق با نیاز مشتری برای آنها تامین می کنند. همانند خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه، فرآیند فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر در ایران نیز با قیمت های متفاوت در بازار انجام می گیرد.

شاید خرید و فروش این قطعات نیز تحت نظارت سازمان های خاص باشد؛ شاید یک برند خاص در انحصار یک شرکت قرار داشته باشد؛ اما آنچه مسلم است این که بازار خرید و فروش لوازم جانبی برای رایانه و تلفن همراه یک بازار جذاب و متنوع است.

این مسئله را زمانی متوجه می شوید که برای خرید تلفن همراه و لوازم جانبی به بازار مراجعه کنید؛ قطعاً در میان تجهیزات و محصولات مختلف، احساس پیچیدگی ذهنی خواهید داشت. در خصوص خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر نیز می توانید نکات ذکر شده در فوق را مورد نظر قرار دهید تا بهترین محصول را خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی , خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برخی اوقات با قیمت ارزان انجام می گیرد. آنچه مردم را به خرید این نوع لوازم جانبی تشویق می‌کند قیمت پایین آنها نیست، بلکه ویژگی هایی است که این محصولات برای آنها تامین می کنند. حتی اگر لوازم جانبی از یک برند معتبر نباشند باز هم مشتریان به خرید آن تمایل دارند.

در این صورت، خریداران باید به کیفیت و ماندگاری محصول دقت داشته باشند. اگر لوازم جانبی تلفن همراه، مزیت کیفیت و دوام را نداشته باشد، ویژگی های آن از یک نظر کاربردی نخواهند بود. این عامل نیز یکی دیگر از نکات مهم در خرید عمده لوازم جانبی برای تلفن همراه است.



:: برچسب‌ها: فروش عمده لوازم جانبی موبایل , خرید عمده لوازم جانبی گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگرچه هندزفری بلوتوث شیائومی اولین بار تنها در یک شکل به بازار عرضه شد؛ اما دو سال بعد این شرکت هندزفری های بی سیم خود را در انواع مختلفی به بازار عرضه نمود. هر کدام از این هندزفری ها معایب و مزایایی داشتند که باعث می شود طیف خاصی به سمت آن ها بروند.

ما در این جا چند مورد از مهم ترین هندزفری های بلوتوث شیائومی را به شما معرفی می کنیم:

  • هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi AirDots
  • هندزفری Pro HD شیائومی با کیفیت صدای بسیار بالا و مقاومت عالی
  • Xiaomi 1More Triple Driver In-Ear Headphonesیا هندزفری سه درایور 1More شیائومی
  • هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi Ear Buds نسخه گلوبال
  • هندزفری شیائومی Xiaomi Mi ANC Hybrid USB Type-C
  • Xiaomi LYEJ05LM Mini In-Ear Bluetooth Earphone Single Earbud یا هدفون بلوتوثی شیائومی مدل 05LM
  • هندزفری بلوتوث شیائومی وان مور مدل EO320 مدل جدید
  • هندزفری شیائومی مدل Piston Air Capsule
  • هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Mini MILLET J05LM
  • هندزفری بلوتوث دورگردن شیائومی که برای افرادی که نمی توانند از انواع روی گوشی استفاده کنند، طراحی شده است.
  • هندزفری شیائومی مدل پیستون یوث ادیشن
  • هندزفری بلوتوث شیائومی Mi با کیفیت که یک میکروفون نیز همراه آن برای کاربران خاص قرار داده شده است.
  • هندزفری بلوتوث شیائومی مدل ANC
  • هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Mi Capsule
  • هندزفری وان مور دیزاین پیستون ایرپاد شیائومی
  • هندزفری Xiaomi Noise Cancellation In-ear Earphones Type-C
  • هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Dual Drivers In-ear
  • هندزفری شیائومی MI Handsfree MI


:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث شیائومی , هندزفری بلوتوث قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر می خواهید یک حافظه رایانه ای را همراه خود داشته باشید، یک گوشی جدید هواوی با فضای شگفت انگیز 512 گیگا بایتی می تواند یک فناوری بی نظیر باشد. این یک فضای ذخیره سازی، فراتر از تصور برای مدل های معمولی گوشی است چرا که قابلیت های آن در حد رم 256 گیگابایتی است که تلفن هایی مانند آیفون X ارائه می دهند. در این مورد، حافظه رم گوشی، 512 گیگ است اما می تواند از رم جانبی نیز پشتیبانی کند. قیمت مموری گوشی 512 گیگ به عنوان یک ابزار جانبی، مجزا از قیمت گوشی خواهد بود.

این میزان فضای ذخیره سازی، بیشتر از اکثر مدل های MacBook Pro است و به شما امکان می دهد برنامه های 400 مگابایتی را بیش از 1200 بار، بارگیری کنید. چیزی که واقعاً شما را به شگفتی وا می دارد. اگر به خرید این محصول علاقه مند شده اید، برای دریافت قیمت رم گوشی 512 گیگ، بهتر است منابع معتبر را دنبال کنید و در نهایت، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. البته این رم ها زیاد متنوع نیستند چون نوع خاصی از محصولات حافظه جانبی محسوب میشوند که به تازگی به بازار ارائه شده اند.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 512گیگ , قیمت مموری 64گیگ , قیمت مموری سامسونگ , قیمت مموری سیلیکون پاور ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

فروشگاه های اینترنتی برای افرادی که قصد خرید لوازم جانبی کامپیوتر عمده یا خرید محصولات دیگر با حجم بالا را دارند، تسهیلاتی را در نظر می گیرند. یکی از این تسهیلات این است که آن ها محصولات خریداری شده را به صورت رایگان به محل مورد نظر شما ارسال می کنند و شما نباید هزینه ای را بابت پست پرداخت نمایید. البته این ویژگی کوچکی است که اکثر فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان خود در نظر می گیرند اما ویژگی های دیگری نیز وجود دارند که باعث جلب رضایت و اعتماد مشتریان می شوند.

برای مثال برخی از فروشگاه های اینترنتی به مشتریان اجازه می دهند تا هزینه محصول را بعد از تحویل محصول درب منزل پرداخت نمایند. اختصاص دادن این ویژگی به خرید لوازم جانبی کامپیوتر عمده باعث می شود مشتریان نگران پول از دست رفته ی خود نباشند. برخی دیگر از فروشگاه های اینترنتی بین خریداران خود قرعه کشی برگزار کرده و جوایزی را به آن ها می دهند. این در حالی است که بسیاری از این ویژگی ها در خرید مستقیم از مراکز فروش وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر عمده , لوازم جانبی کامپیوتر پایتخت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موس بی سیم تسکو، یکی از محصولات بسیار با کیفیت و کاربردی بوده که گوی سبقت را از رقبای خود در این زمینه ربوده است. این محصول، با طراحی زیبا و خوش دست، برای افرادی که کاربری راحت محصول برایشان در اولویت است انتخاب بی نظیری محسوب می شود. در خرید محصولات جانبی، قیمت، عاملی کلیدی بوده که معمولا به نسبت کیفیت مورد قضاوت قرار می گیرد.

عمر مفید دستگاه، کارایی آسان، هزینه های جانبی از جمله عواملی است که با آن یک انتخاب را درست یا غلط برآورد می کنیم. موس بی سیم تسکو از لحاظ قیمت به نسبت کیفیت بالا آن یک انتخاب به صرفه و اقتصادی به شمار می رود.

موس بی سیم تسکو، به وسیله یک دانگل کوچک که در قسمت ورودی USB قرار می گیرد، به سیستم متصل شده و شروع به کار می کند. مزیت این دستگاه به نسبت موس های با سیم، کار کردن آسان با آن است. برای افرادی که مدت زمان زیادی، با لپ تاپ یا کامپیوتر کار می کنند، راحتی و خوش دست بودن موس عامل بسیار مهمی برای خرید محسوب می شود. موس بی سیم تسکو با طراحی زیبا و سبک، از خستگی دست در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم تسکو , موس بی سیم ایسوس , موس بی سیم a4tech ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

افراد زیادی وجود دارند که تمایل دارند هندزفری بلوتوث شیائومی یا هر محصول دیگری را از نمایندگی های فروش خریداری کنند و حاضر هستند زمانی زیادی را برای بررسی فروشگاه های مختلف برای یافتن محصول مورد نظرشان صرف کنند؛ اما در نقطه ی مقابل افراد زیادی نیز هستند که به دلیل مشغله های مختلف، نمی توانند وقت زیادی را برای جستجو در مغازه ها صرف کنند برای این افراد، خرید اینترنتی راه حلی آسان به نظر می رسد.

در خرید اینترنتی، شما تنها کار سختی که باید انجام دهید این است که فروشگاه معتبری را بیابید تا بتوانید با اطمینان خاطر هندزفری بلوتوث شیائومی را خریداری کنید. شاید در نگاه اول برایتان یافتن یک فروشگاه اینترنتی معتبر عرضه لوازم جانبی سخت باشد؛ اما در واقع کار زیاد سختی هم نیست و تنها کمی اطلاعات می خواهد؛ برای مثال یکی از مهم ترین و بهترین راه ها برای پی بردن به معتبر بودن فروشگاه مورد نظر، بررسی نماد الکترونیک آن است. اکثر فروشگاه های اینترنتی که این نماد را دارند، قابل اعتماد هستند و شما با اطمینان خاطر می توانید خرید خود را از آن ها انجام دهید.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث شیائومی , هندزفری بلوتوث اپل , هندزفری بلوتوث سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی های کامپیوتری و تلفن همراه استفاده از لوازم جانبی و خرید و فروش آن نیز رشد چشمگیری داشته است. خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر یا تلفن های همراه یکی از انواع خرید است که افراد خاصی آن را انتخاب می کنند.

این افراد که بیشتر صاحبان مراکز فروش هستند به دنبال خرید عمده محصول برای فروشگاه های خود هستند. البته افراد دیگری نیز وجود دارد که بنابر دلایلی این نوع از خرید را انتخاب می کنند. برای افرادی که قصد خرید عمده لوازم جانبی را دارند، قیمت محصولات بسیار مهم است.

افرادی که قصد خرید لوازم جانبی به صورت یک جا را دارند باید ابتدا مراکزی که این امکان را در اختیار آن ها قرار می دهند، پیدا کنند؛ چرا که بسیاری از مراکز حاضر به فروش محصولات خود به صورت عمده نیستند. در این میان افرادی که قصد خرید عمده را دارند ممکن است با مراکزی رو به رو شوند که محصولاتشان کیفیت لازم را نداشته و فریب آن ها را بخورند.

برای جلوگیری از پیش آمد چنین اتفاقی بهتر است شمایی که قصد خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر یا تلفن همراه را دارید قبل از خرید اطلاعات کاملی را از نمایندگی مورد نظرشان به دست آورید. اگر قصد خرید عمده لوازم جانبی را دارید، بهتر است ابتدا به نمایندگی ها برند های معتبر در زمینه ی تولید آن محصول مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده لوازم جانبی گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر شما قصد خرید لوازم جانبی کامپیوتر ارزان قیمت داشته باشید، کدام محصول را انتخاب می کنید، محصولی که از کیفیت بالا و کارکرد عالی برخوردار است یا محصولی که هیچ اعتمادی به کیفیت و کارکرد درست آن وجود ندارد؟ به طور حتم شما لوازم جانبی مطمئن و باکیفیت را انتخاب می کنید که مدت زمان زیادی برای شما کار کند.

برای آن که بتوانید لوازم جانبی کامپیوتر مطمئنی را خریداری کنید باید قبل و در هنگام خرید نکات زیادی را را مدنظر گرفته و به آن ها توجه کنید. یکی از مهمترین نکاتی که باید برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر ارزان قیمت و مطمئن با کارکرد بالا مدنظر بگیرید این است که شما حتما برندی را برای خرید انتخاب کنید که سابقه ی درخشانی در تولید محصول مورد نظر شما دارد.

به طور حتم خرید از برندی که هیچ اسم و رسمی از آن وجود ندارد، زیاد معقول نیست و در بیشتر موارد نمی تواند شما را به هدفی که دارید، برساند. دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید، محل خرید است. حتما جایی را برای خرید انتخاب کنید که علاوه بر فروش بهترین لوازم جانبی کامپیوتر به شما گزینه های ویژه و پشتیبانی لازم را در اختیارتان قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان , لوازم جانبی کامپیوتر کرج , لوازم جانبی کامپیوتر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، رایانه به یکی از بخش های جدا نشدنی زندگی امروز تبدیل شده است. رایانه وسایل جانبی بسیاری دارد که موس جز اصلی ترین وسایل به شمار می رود. برندهای معتبر زیادی در سراسر جهان به تولید محصولات الکترونیکی مشغول هستند.

در این میان لاجیتک یکی از برندهای معروف محسوب می شود که از سال 1981 شروع به تولید لوازم جانبی رایانه به خصوص موس کرده است. کمپانی لاجیتک برای رضایت و بهره وری بهتر مشتریان در ساخت محصولاتش از نوآوری و کیفیت بهره می گیرد.

بنا به نوع نیاز خود، می توانید از انواع موس های با سیم یا موس بی سیم لاجیتک استفاده کنید. ولی چند سالی است که موس های بی سیم طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. موس های بی سیم لاجیتک همانند نوع با سیم آن محدودیت حرکت ندارند و از یک سری قابلیت ها برخوردار هستند.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم لاجیتک , موس بی سیم فراسو , موس بی سیم تسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خوشبختانه ایران نیز توانسته است در چند دهه ی اخیر خود را در زمینه ی تولید لوازم جانبی کامپیوتر پیشرفت دهد. اما بسیاری از افراد تمایلی به خرید لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی نداشته و آن را بی کیفیت می دانند.

اگرچه ایران در زمینه ی تولید برخی از انواع لوازم جانبی نتوانسته است خود را همپای رقیبان خارجی رشد دهد اما در بسیاری از موارد نیز لوازم جانبی کامپیوتر تولید ایران در حال رقابت با بهترین لوازم جانبی کامپیوتر در سطح جهان است. به عنوان مثال : موس های فراسو توانسته اند حتی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند و طرفداران زیادی را نه تنها در ایران بلکه در جهان به سمت خود بکشانند.

یکی از مهم ترین تفاوت های لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی و خارجی موضوع قیمت است. اگر شما لوازم جانبی کامپیوتر خاصی مد نظرتان است که ایرانی آن وجود ندارد، مجبورید نمونه ی خارجی را خریداری کنید اما اگر لوازم جانبی کامپیوتر مدنظر شما در ایران باکیفیت بالا تولید می شود نیازی نیست هزینه ی بالایی را صرف خرید نمونه های خارجی کنید.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر مشهد , لوازم جانبی کامپیوتر قم , لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت همیشه عددی ثابت نیست و مرتبا دستخوش تغییرات گوناگون می شود. این تغییرات ممکن است دلایل گوناگونی را شامل شوند که بسته به شرایط متغییر هستند. قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال در سال گذشته نوساناتی بسیاری داشته که باعث نارضایتی برخی از متقاضیان شده بود. این نوسانات ناگهانی در مدت زمانی کوتاه قیمت هارد اکسترنال برند وسترن دیجیتال را بسیار افزایش داد. به طوری که فروش این برند به شدت پایین آمد.

زمانی که بررسی های لازم در این مورد صورت گرفت مشخص شد که دلیل آن تغییرات بازار ارزی و ورود چندین نمونه ی جدید از این هارد به بازار بوده است که ویژگی ها بیشتری نسبت به مدل های قبلی داشته اند. قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال جدید اگرچه بالا بود اما ویژگی هایی را پوشش می داد که در هیچ کدام از هاردهای دیگر موجود در بازار این ویژگی ها پوشش داده نمی شدند.

اما در نهایت با تدابیر مختلفی که اندیشیده شد و همچنین تغییرات مجدد بازار ارزی، این نوسانات پایدار شد و قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال به جای اول خود بازگشت و شما هم اکنون می توانید این هارد فوق العاده را با تمام ویژگی ها برجسته ای که در اختیارتان قرار می دهد با یک قیمت مناسب خریداری کنید.

چگونه اطلاعات بروزی را در مورد هاردهای وسترن دیجیتال به دست آوریم؟
قطعا شما یا هر متقاضی دیگری که قصد خرید هارد اکسترنال یک ترابایت از برند وسترن دیجیتال را دارد، قیمت یکی از معیارهای مهم برای او تلقی می شود. همان گونه که اشاره کردیم قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال یک عدد ثابت نیست و دائما تغییر می کند، به همین دلیل نمی توان یک رقم مطلق را برای آن پیشنهاد داد. شما برای اینکه از قیمت این هارد اطلاعاتی داشته باشید، باید قیمت های روز را بررسی کنید.

برای مطلع شدن از قیمت های بروز شده ی هارد اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال شما باید به فروشگاه های معتبر فروش لوازم جانبی کامپیوتر مراجعه کرده و از آن ها بخواهید تا اطلاعات کاملی را در اخیتارتان قرار دهند. مراجعه ی مستقیم وقت زیادی را از شما می گیرد و ممکن است به خواسته ی مورد نظرتان هم دست نیابید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال , قیمت هارد اکسترنال 1ترابایت , قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()