نوشته شده توسط : سیپاس

شرکت های زیادی در حوزه فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر در ایران فعالیت دارند. خوشبختانه با روش و توسعه کسب و کارها در دنیای اینترنت، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و شرکت های بازرگانی وارد کننده کالا این قطعات را به صورت عمده و غیر حضوری مطابق با نیاز مشتری برای آنها تامین می کنند. همانند خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه، فرآیند فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر در ایران نیز با قیمت های متفاوت در بازار انجام می گیرد.

شاید خرید و فروش این قطعات نیز تحت نظارت سازمان های خاص باشد؛ شاید یک برند خاص در انحصار یک شرکت قرار داشته باشد؛ اما آنچه مسلم است این که بازار خرید و فروش لوازم جانبی برای رایانه و تلفن همراه یک بازار جذاب و متنوع است.

این مسئله را زمانی متوجه می شوید که برای خرید تلفن همراه و لوازم جانبی به بازار مراجعه کنید؛ قطعاً در میان تجهیزات و محصولات مختلف، احساس پیچیدگی ذهنی خواهید داشت. در خصوص خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر نیز می توانید نکات ذکر شده در فوق را مورد نظر قرار دهید تا بهترین محصول را خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل , خرید عمده لوازم جانبی گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

فروشگاه های اینترنتی برای افرادی که قصد خرید عمده لوازم جانبی یا خرید محصولات دیگر با حجم بالا را دارند، تصحیلاتی را در نظر می گیرند. یکی از این تصحیلات این است که آن ها محصولات خریداری شده را به صورت رایگان به محل مورد نظر شما ارسال می کنند و شما نباید هزینه ای را بابت پست پرداخت نمایید.

البته این ویژگی کوچکی است که اکثر فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان خود در نظر می گیرند اما ویژگی های دیگری نیز وجود دارند که باعث جلب رضایت و اعتماد مشتریان می شوند. برای مثال برخی از فروشگاه های اینترنتی به مشتریان اجازه می دهند تا هزینه محصول را بعد از تحویل محصول و درب منزل پرداخت نمایند.

اختصاص دادن این ویژگی به خرید عمده لوازم جانبی باعث می شود مشتریان نگران پول از دست رفته ی خود نباشند. برخی دیگر از فروشگاه های اینترنتی بین خریداران خود قرعه کشی برگزار کرده و جوایزی را به آن ها می دهند. این در حالی است که بسیاری از این ویژگی ها در خرید مستقیم از مراکز فروش وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی اصفهان , خرید عمده لوازم جانبی اراک ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

با خرید محصولات موس بی سیم a4tech، مجموعه ای از تصاویر زنده و با کیفیت را در رایانه خود به تماشا بنشینید! یکی از با کیفیت ترین لوازم جانبی رایانه و لپ تاپ با عنوان موس بی سیم a4tech، محصولی از برند جهانی a4tech می باشد. این موس های رایانه ای در مدل ها و طرح های مختلف ارائه شده اند.

این لوازم با استفاده از فناوری های روز دنیا برای سهولت کار با رایانه، نوت بوک و لپ تاپ، طراحی و به بازار عرضه شده اند. طیف رنگ های جذاب، ترکیبی از رنگ های روشن و خاکستری، سفید و مشکی، ظاهری منحصر به فرد را برای موس بی سیم a4tech ارائه کرده است. این ابزار کاربردی در کنار رایانه یا لپ تاپ قرار می گیرد و علاوه بر قابلیت های کاربردی که برای کار با رایانه ارائه می دهد، موجب زیبایی تجهیزات روی میز کار می ‌گردد.

این مدل موس بر اساس فناوری بی‌ سیم عمل می‌کند، به این ترتیب برای کنترل و اتصال آن به لپ تاپ از طریق سیستم وای فای یا بلوتوث می توان این کار را انجام داد. انواع موس بی سیم a4tech از باتری تغذیه می کند؛ بنابراین فناوری های پیشرفته برای طراحی باتری هایی که دارای طول عمر بالاتر هستند و در مدت زمان بیشتری می توان با موس ها کار کرد، در این ابزارها به کار گرفته شده است.

اگر شما هم قصد دارید برای خرید موس برای رایانه و لپ ‌تاپ رومیزی خود با اهداف کارکرد شخصی و یا شرکتی اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم محصولات موس بی سیم a4tech را در دستور کار خود قرار دهید. رزولوشنی که این موس ها ارائه می‌دهند با توجه به مدل های مختلف موس، متفاوت است.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم a4tech , موس بی سیم ارزان , موس بی سیم فراسو ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

همان طور که می دانید صنعت تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل به طور مستقیم با فناوری قطعات رایانه ای در ارتباط است. صحیح کار کردن تمام دستگاه ها و قطعات یک ضرورت محسوب می‌شود، بنابراین مشتری انتظار دارد اگر هر دستگاه یا قطعه را خریداری می‌کند، بدون نقص برای او کار کند.

در حقیقت، همین مسائل، چالش بزرگی است که هنگام استفاده از خدمات فروش عمده لوازم جانبی موبایل در بانه و گناوه مطرح می‌شود. زمانی که به یک مرکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل در گناوه یا بانه مراجعه می‌کنید، هیچ تضمینی برای اصل بودن کالاهایی که انتخاب کرده ای دوجود ندارد.

فرض کنید شما تعداد انبوه از انواع کارت های حافظه را خریداری کرده‌اید؛ فروشنده در مرکز فروش و خرید عمده لوازم جانبی موبایل در بانه یا گناوه به شما می گوید هیچ گارانتی یا تضمینی برای این محصولات ارائه نمی شود! بنابراین شما به کدام پشتوانه، از اصل بودن کارت های حافظه اطمینان پیدا خواهید کرد؟! قطعاً این چنین معامله‌ای با ریسک بسیار بالایی همراه است و در بسیاری از موارد، ممکن است شما مشتریان را در شهر خود از دست بدهید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل ارزان , خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگ به عنوان یک محصول سطح متوسط، بسیار مناسب است. هارد اکسترنال با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت از نوع هارد دیسک HDD می باشد و یکی از بهترین مدل های هارد اکسترنال برای کاربردهای خانگی و دانشجویی محسوب می‌ شود. شما می توانید اطلاعات خود را از روی سیستم رایانه ‌ای به این هارد اکسترنال منتقل کنید. این محصول دارای پورت usb است که به راحتی قابلیت اتصال به لپ تاپ و انواع کامپیوتر را دارد. در مقایسه با انواع هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، قیمت هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگ مقرون به صرفه تر است.

برای اینکه قیمت هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگ را بهتر استعلام بگیرید باید فروشگاه های لوازم جانبی موبایل و رایانه را بررسی کنید. فروشگاه های اینترنتی لوازم دیجیتالی و کالاهای کاربردی در حوزه رایانه، همیشه قیمت های خود را به روز نگه می دارند تا کاربران بتوانند محصولات مورد نیاز خود را بهتر پیدا کند. درباره خرید هارد اکسترنال هم همین مسئله وجود دارد.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال , قیمت هارد اکسترنال 320 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()