نوشته شده توسط : سیپاس

هنگام خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه، یک مسئله بسیار مهم وجود دارد و آن این است که قابلیت یک دستگاه یا مشخصات فنی محصول از سوی فروشنده بسیار اغراق آمیز به مشتری منتقل می شود. لوازم جانبی تلفن همراه و دستگاه های هوشمند به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛

  1. یک دستگاه شامل لوازم جانبی هستند که به طور فعال مورد استفاده قرار می گیرند
  2. دسته دیگر شامل آن دسته از لوازم جانبی هستند به صورت دوره‌ای و طبق نیاز از آن استفاده می شود؛ برخی از این لوازم جانبی شامل هدست بلوتوث، لنز ‌دوربین، هندزفری، پوشش محافظ تلفن همراه و غیره می باشد. هر چه لوازم جانبی از لحاظ طراحی پیچیده تر باشد، برای خرید آن به بررسی بیشتری نیاز است.

در تأکید بر اهمیت و ضرورت بررسی مشخصات فنی و قابلیت های لوازم جانبی تلفن همراه به این مثال دقت کنید:

هنگام خرید بلندگوی بلوتوث دار که موجب تقویت صدا برای شما می شود، به این دقت می‌کنید که صدای دریافت شده به اندازه کافی بلند باشد یا ویژگی دیگری برای خرید این دستگاه مورد نظر شما است؟" یک انتخاب آگاهانه در نحوه عملکرد لوازم جانبی از هدر رفتن بودجه مالی جلوگیری می کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به طور ایده آل و موثر هدف خود را از تأمین لوازم جانبی و نحوه استفاده از آن مشخص کنید.

 

توجه به کیفیت لوازم جانبی در خرید عمده لوازم جانبی

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برخی اوقات با قیمت ارزان انجام می گیرد. آنچه مردم را به خرید این نوع لوازم جانبی تشویق می‌کند قیمت پایین آنها نیست، بلکه ویژگی هایی است که این محصولات برای آنها تامین می کنند. حتی اگر لوازم جانبی از یک برند معتبر نباشند باز هم مشتریان به خرید آن تمایل دارند. در این صورت، خریداران باید به کیفیت و ماندگاری محصول دقت داشته باشند. اگر لوازم جانبی تلفن همراه، مزیت کیفیت و دوام را نداشته باشد، ویژگی های آن از یک نظر کاربردی نخواهند بود. این عامل نیز یکی دیگر از نکات مهم در خرید عمده لوازم جانبی برای تلفن همراه است.

 

خدمات گارانتی و بازگشت محصول

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم مورد نیاز برای تلفن همراه به آن دقت کنید، خدمات گارانتی و بازگشت محصول به فروشگاه است. اگر به صورت اینترنتی لوازم جانبی را خریداری می کنید دقت داشته باشید که ضمانت بازگشت وجه یا کالا برای شما در نظر گرفته شده باشد. گارانتی لوازم جانبی به مشتری اطمینان می دهد که کیفیت محصولات در بهترین حالت خود قرار دارد و مناسب بودن قیمت خرید و مهم تر از همه، سیاست بازگشت محصول در مدت خاص، عامل جذب مشتری برای فروشگاه های اینترنتی است. البته این استراتژی ها در هر مرکز آنلاین لوازم جانبی تلفن همراه متفاوت است، بنابراین قبل از اینکه هر کالایی را خریداری نمایید باید از قوانین خرید محصولات اطلاع پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خرید عمده گلس موبایل نیز مانند سایر لوازم جانبی به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب از طریق فروشگاه‌های آنلاین قابل تامین است. با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت، تعداد زیادی از فعالان خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه و رایانه را می توانید پیدا کنید و از خدمات آنها استفاده نمایید. در هر صورت با فروشنده صحبت کنید و پیرامون شرایط خرید عمده گلس موبایل به توافق برسید.

گلس های مختلفی در بازار وجود دارند که با فناوری های خاص مربوط به خود ساخته شده اند. هر کدام از این گلس ها ویژگی ها خاص مربوط به خود را دارند اما یکسری ویژگی ها را باید حتما یک گلس داشته باشد وگرنه گلس مناسبی نیست. برای فردی که تنها یک گلس برای گوشی خود خریداری می کند، این موضوع اهمیت کمتری نسبت به کسی که اقدام به خرید عمده گلس موبایل می کند، دارد.

گلس خوب گلسی است که بتواند قدرت ضربه های وارد به صفحه نمایش را تا حد معینی کاهش دهد.
گلس مناسب برای گوشی گلسی است که به طور کامل صفحه را پوشش داده و نقاط آسیب پذیر آن را محافظت کند، البته محافظت نکردن گوشه ها بر عهده ی گلس نبوده و باید محافظ گوشه ها برای تلفن همراه خود خریداری کنید.
در هنگام خرید عمده گلس موبایل که به عنوان خرید عمده لوازم جانبی به حساب می آید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که گلسی را که خریداری می کنید کیفیت تصویر را کاهش ندهد.
گلس باید بتواند در مقابل خراشیدگی های سطحی مقاوم باشد؛ زیرا اگر این ویژگی برای گلس وجود نداشته باشد بعد مدت کوتاهی تمام گلس خراش برداشته و کیفیت نمایش کاهش می یابد.
مهم ترین ویژگی که همه ی گلس ها باید داشته باشند این است که از میزان حساسیت صفحه نمایش نکاهند.
در بیشتر موارد انگشتان اثر چربی روی صفحه تلفن همراه بر جای می گذارند. گلس خوب گلسی است که به راحتی بتوان این اثرات را از روی آن تمیز کرد. اگر قصد خرید عمده گلس موبایل دارید، حتما این موضوع را نیز در نظر بگیرید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موس بی سیم شارژی یکی از پرطرفدارترین انواع موس های بی سیم می باشد که انواع برندهای مختلف دنیا، این موس را در انواع مختلفی طراحی و تولید کرده و روانه بازار نموده اند. موس های بی سیم شارژی، تقریباً شبیه موس بی سیم های باتری خور است؛ اما تنها تفاوتی که بین این مدل موس با موس باتری خور می توانیم بیان کنیم، موضوع شارژ نمودن موس است.

موس بی سیم شارژی می تواند مانند گوشی موبایل شما به راحتی شارژ شود و شما دیگر برای شارژ کردن این مدل موس، نیازی به خرید باتری جدید نخواهید داشت. همچنین برای شارژ کردن موس بی سیم مدل شارژی، پدهای خاصی وجود دارند که موس با قرارگیری بر روی آن ها به صورت خود به خود شارژ می شود و حتی نیازی به سیم و یا کابل شارژی هم نیست. طبیعتاً موس بی سیم شارژی، مزیت ها و محدودیت های خاص خودش را دارد که ما تصمیم داریم در ادامه به بررسی همین موارد در انواع موس شارژی بی سیم بپردازیم.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم , موس شارژی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()