نوشته شده توسط : سیپاس

اگر به دنبال خرید موس بی سیم هستید، بهترین مدل ها از برند جنیوس در اختیار شما قرار داده شده تا نیازهای کار با رایانه‌ بر طرف شود. چنانچه به دنبال خرید بهترین مدل موس سیم دار هستید، باز هم می توانیم از یکی از مدل های موس جنیوس استفاده کنید. در یک دسته بندی کلی، انواع موس جنیوس شامل موس سیم دار، بلوتوث دار، موس های قابل شارژ یا بی سیم و موس های 4/2 گیگا هرتز معرفی شده ‌اند. در یک نمای کلی، در شکل های زیر، مدل ها و رنگ های مختلف این محصولات را مشاهده می کنید:
همانطور که از نام این محصولات بر می آید و شما از لوازم جانبی رایانه با نام موس بی سیم انتظار دارید، موس های بی سیم شامل انواعی از موس رایانه هستند که از طریق بلوتوث به رایانه متصل می‌شوند و قابل شارژ شدن هستند. کیفیت و عملکرد موس بی سیم جنیوس با توجه به میزان کاربرد آن در طول یک روز و حجم کاری شما در یک بازه زمانی، متغیر است.

 

تخفیف باورنکردنی انواع موس بی سیم در فروشگاه اینترنتی سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم فراسو , موس بی سیم تسکو , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

حتما در هنگام خرید انواع هندزفری بلوتوث شیائومی یا دیگر هندزفری های بی سیم به موارد زیر توجه کنید تا خرید موفقی داشته باشید و پس از خرید با مشکلاتی همچون نیاز به تعویض مجدد و ... مواجه نشوید.

مطمئن شوید که هندزفری بلوتوثی که خریداری کرده اید تا چه بردی را پوشش می دهد. گاهی ممکن است در فاصله ی معینی از تلفن همراهتان باشید لذا اگر هندزفری بلوتوث شیائومی یا هر هندزفری بلوتوث دیگر نتواند این فاصله را پوشش دهد، قطعا با مشکلاتی رو به رو خواهید شد.
اگر باتری به کار رفته در تولید هندزفری مورد نظر شما کیفیت لازم را نداشته باشد، به طور حتم استفاده از آن برای شما آزار دهنده خواهد شد؛ چرا که در کمترین مدت زمان استفاده، شارژ آن تخلیه می شود و دائما به جای آن که روی گوشتان باشد، باید آن را داخل شارژ قرار دهید.در تولید هندزفری بلوتوث شیائومی از باتری های با کیفیت استفاده شده است که بعضی از آن ها حتی تا 12 ساعت استفاده را پشتیبانی می کنند. زمان شارژ نیز مهم است. قطعا برای شما هم خوشایند نخواهد بود که زمان زیادی را منتظر بمانید تا هندزفری بلوتوثتان شارژ شود.
مهم ترین بخشی که باید در هنگام خرید هندزفری بلوتوث شیائومی به آن توجه کنید، این گزینه است. اگر هندزفری بلوتوثی که خریداری کرده اید، کیفیت لازم را نداشته باشد، از مکالمات خود نمی توانید حداکثر استفاده را ببرید و با این که هزینه ی زیادی را بابت هندزفری خود پرداخت کرده اید، آن را بعد از مدتی کنار می گذارید. خوشبختانه تمامی انواع هندزفری بلوتوث شیائومی از فناوری مخصوصی استفاده می کنند که کیفیت صدای لازم را داشته و شما می توانید تماس های خود را با حداکثر کیفیت برقرار کنید.
شاید الان که در حال مطالعه ی این مطلب هستید و با این مورد مواجه شده اید، توجه زیادی به آن نکنید و در ذهنتان بگویید کیفیت بسیار مهم تر است. بله درست می گویید. کیفیت در هنگام خرید حرف اول را می زند؛ اما گزینه های دیگر نیز متناسب با خود اولویت هایی دارند. اگر هندزفری بلوتوث شیائومی یا هر هندزفری دیگری که خریداری می کنید، ظاهر زیبایی نداشته باشد، بعد از مدت کوتاهی از آن دل زده شده و بدون توجه به کیفیت و هزینه ای که بابت خرید آن پرداخت کرده اید، آن را کنار می گذارید. لذا در هنگام خرید به این موضوع نیز توجه کنید تا هندزفری مناسبی را خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث شیائومی , قیمت هندزفری بلوتوث , خرید هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خرید تلفن های همراه، دستگاه های هوشمند و خرید عمده لوازم جانبی، این روزها کار آسانی نیست؛ چرا که برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های متفاوت و قابلیت های متنوعی را ارائه می دهند؛ از طرفی دیگر، مدل های مختلف با قیمت های متفاوت، موجب شده است مشتریان برای خرید این محصولات دچار سردرگمی می باشند.

در یک موقعیت ممکن است یک مشتری به فروشگاه خرید و فروش لوازم جانبی تلفن همراه مراجعه کند و پس از آنکه موبایل مورد نظر خود را خریداری کرد متوجه شود که باید هزینه مجزایی برای سایر قطعات بپردازد؛ همین عامل موجب القای استرس یا نگرانی به مشتری خواهد شد؛ چرا که بودجه خرید را در مقدار مشخصی معین کرده است. از نگاه دیگر، برخی از فعالان حوزه لوازم جانبی تلفن همراه و دستگاه‌های هوشمند عقیده دارند مشتریان باید سرمایه‌گذاری بیشتری برای خرید این تجهیزات اختصاص دهند. این مسئله برای عمده فروشان و افرادی که خرید خود را نیز به صورت عمده انجام می دهند صدق می کند.

 

خرید عمده انواع لوازم جانبی با قیمت باور نکردنی در سایت سیپاس

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی شیائومی , خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده گلس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر یک نگاه کوتاه بر روی انواع محصولات موس بی سیم a4tech داشته باشید، با ده ها مدل متنوع مواجه خواهید شد؛ هر یک از این موس های رایانه‌ای دارای یک سری امتیازات مشترک هستند و برخی دیگر نیز خصوصیات منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. آنچه از مشخصات فنی و ویژگی های موس بی سیم برند a4tech عنوان می‌کنیم در قالب واژه هایی نظیر شکل ظاهری، ویژگی های باتری، ابعاد و اندازه های موس، مدت زمان کارکرد با این دستگاه، قابلیت پشتیبانی از usb و سایر موارد می باشد.

یکی از نکات مهم که در خصوص ویژگی‌های موس بی سیم a4tech معرفی می شود، فاصله حساسیت آن برای عملکرد بر روی رایانه و لپ تاپ است. در مدل های مختلف از این محصول، اتصال بی سیم موس با رایانه در فاصله های مشخص، تعریف شده است؛ به طور مثال برای یک موس خاص، حداکثر فاصله ۱۰ تا 15 متر از رایانه تعریف شده است. ارسال و دریافت امواج وای فای در این فاصله به خوبی انجام می‌شود و هیچ مشکلی بر عملکرد آنها به وجود نمی آید. برخی از انواع موس بی سیم a4tech برای کار کردن با رایانه های رومیزی طراحی شده اند؛ برخی دیگر برای لپ تاپ ها مناسب اند و برخی دیگر به طور ویژه برای کارکردن با نوت بوک طراحی شده اند. اگر قصد خرید یک موس بی سیم a4tech را دارید پیشنهاد می‌کنیم نوع کاربری خود را تعیین کنید و سپس یکی از این محصولات را مطابق با نیاز خود خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: قیمت موس بی سیم , موس بی سیم a4tech ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

شما زمانی که گلسی را خریداری می کنید بابت آن هزینه ای را پرداخت کرده و در مقابل این هزینه توقعاتی از آن گلس دارید. همان طور که امروزه گلس های مختلف برای گوشی های مختلف به بازار عرضه می شوند. در میان آن ها افرادی نیز وجود دارند که برخی از قواعد را زیر پا گذاشته و زمانی که برای خرید عمده گلس موبایل به آن ها مراجعه می کنید گلسی بی کیفیت را به شما می فروشند. برای آن که بعد از خرید با اینگونه مشکلات مواجه نشوید، بهتر است به برخی موارد توجه داشته باشید.

گلس موبایل چه گران قیمت و چه ارزان قیمت را از مراکزی خریداری کنید که می دانید تصحیلات ویژه ای برای مشتریانشان در نظر گرفته و محصولی کاملا با کیفیت را در اختیار آن ها قرار می دهند.
اگر قصد خرید عمده گلس موبایل دارید، حدالامکان سعی کنید خرید خود را از برندهایی انجام دهید که شناخته شده هستند و یا توسط برند گوشیتان پشتیبانی می شوند.
سعی کنید گلس هایی را خریداری کنید که گارانتی دارند.
حتما بعد از خرید گلس آن را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد که مجبور به تعویض آن شوید.
بهتر است از خرید نوع جدیدی از گلس های که با نام گلس های سه بعدی به بازار عرضه شده اند، خودداری کنید. زیرا گفته می شود برخلاف قیمت بالایی که دارند به خوبی از عهده نقش حفاظتی خود بر نمی آیند.
برای شمایی که قصد خرید عمده گلس موبایل که به عنوان خرید عمده لوازم جانبی به حساب می آید، را دارید، باید بدانید گلس تنها از صفحه نمایش مراقبت می کند و گوشی هنوز از کناره ها آسیب پذیر است پس بهتر است همراه گلس، محافظ لبه ها را نیز خریداری کنید.

 

خرید عمده لوازم جانبی در تخفیف فروشگاه سیپاس تا پایان تیرماه

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی شیائومی , خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده گلس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برخی از دستگاه ها - مانند دوربین ها - ممکن است برای فضای اصلی ذخیره سازی خود به کارت SD احتیاج داشته باشند. سایر دستگاه ها مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و حتی رایانه ها از کارت SD برای افزایش فضای ذخیره سازی بهره می گیرند. با این حال، دستگاه های مختلف به کارت های SD متفاوتی نیاز دارند. اکثر مشتریان به قیمت مموری 8 گیگ ارزان و به طور کلی قیمت ارزان برای خرید مموری اهمیت زیادی می دهند بنابراین تمایل دارند ابتدا قیمت ها را مقایسه کرده و سپس خرید کنند.

 

برای مشاهده لیست قیمت تخفیف خورده انواع مموری به سایت سیپاس مراجعه کنید

 



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 8گیگ , قیمت فلش otg , قیمت مموری 8گیگ sandisc ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر فردی باشید که با لوازم الکترونیک سروکار دارد به طور حتم این هندزفری ها را دیده اید اما اسم آن ها را نشنیده اید و تصور می کنید وسایل جدیدی هستند. این دو هندزفری که اولین بار توسط کمپانی سامسونگ به بازار عرضه شدند روی گردن قرار می گیرند و دو سیم با پخش کننده از آن ها خارج شده و داخل گوش قرار می گیرد. به عبارت دیگر این دو مدل از هندزفری بلوتوث سامسونگ همان هندزفری های گردنی رایج موجود در بازار هستند. انتخاب این مدل از هندزفری بلوتوث کاملا سلیقه ای است و ممکن است فردی استفاده ی آن را بهتر از هر مدل دیگری بداند اما فردی دیگر اصلا تمایلی به استفاده از آن ها نداشته باشد. با این حال داشتن یک از این هندزفری های بلوتوث خالی از لطف نیست. شما می توانید با خرید یکی از آن ها لذت استفاده از این مدل هندزفری را هم تجربه کنید.



هندزفری بلوتوث جبرا


اگر شما هم فردی باشید که زیاد با لوازم الکترونیک در ارتباط هستید، قطعا نام برند جبرا به گوشتان خورده است. برند Jabra یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده ی لوازم الکترونیک و به خصوص لوازم جانبی وسایل الکترونیک است. این برند که از قدمتی بالا برخوردار است، جزو معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم جانبی در جهان به حساب می آید. زمانی که اولین بار برند جبرا فعالیت خود در زمینه ی الکترونیک را آغاز نمود، تولید محصولات صوتی را هدف خود قرار داده بود. به طوری که برند جبرا با ارائه‌ ی انواع اسپیکرها، هندزفری‌ها و هدفون‌ها در میان تولیدکنندگان تجهیزات صوتی دنیا، جایگاه ویژه ‌ای را به خود اختصاص داده است و در کشورهای آمریکا، چین، انگلستان، روسیه، فرانسه و آلمان رتبه‌ی اول و دوم را در این زمینه کسب کرده است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این برند در ایران نیز سهم عمده ای از بازار لوازم جانبی را به خود اختصاص داده است. لازم است بدانید یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات این کمپانی، هندزفری بلوتوث جبرا است. برخی از شرکت های مونتاژ کننده این محصول آن را در کنار محصولاتی مانند هندزفری بلوتوث اپل قرار می دهند و یا حتی هندزفری بلوتوث جبرا را برتر از آن می دانند.



:: برچسب‌ها: قیمت هندزفری بلوتوث , خرید هندزفری بلوتوث اپل , بهترین مارک هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث جبرا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هندزفری بلوتوث هواوی دارای مشخصات منحصربه فرد است که فروش آن را در مدت زمانی کوتاه به چندین برابر برندهای دیگر رساند. از جمله مهم ترین ویژگی های این هندزفری، می توان به مجهز به دو سنسور نوری بودن، باتری قابل شارژ 94 میلی آمپر بر ساعت لیتیوم یون، خروجی صدای اچ دی و وزن خیلی کم نسبت به قابلیت های بالای آن اشاره نمود. البته شرکت هواوی این قابلیت ها را پایان ویژگی های هندزفری بلوتوث هواوی نمی دانست و شروع به اضافه کردن قابلیت های دیگری به آن نمود به طوری که این هندزفری هم اکنون در نوع خود بی نظیر به حساب می آید و شرکت های زیادی در تلاش برای رسیدن به کیفیت این هندزفری هستند. در سال گذشته میلادی شرکت هواوی اعلام کرد به زودی هندزفری بلوتوث هواوی در شکل های جدیدتر و قابلیت های بیشتر به بازار عرضه خواهد شد.

برای افرادی که تصمیم به خرید هندزفری بلوتوث دارند، قطعا یکی از معیارهای مهم، کیفیت صدای آن است. اگر کیفیت صدای این محصول خوب نباشد، شما نمی توانید یک تماس دلنشین را تجربه کنید و دائما در حین تماس باید جا به جا شوید تا صدا درست شود و در اکثر موارد نیز چون مشکل از خود هندزفری بی سیم است، مشکل برطرف نمی شود. یا این که صدا که دائما دارای نویز است. نویز صدای مزاحمی است که موجب می شود حتی حرف های طرف مقابل را اشتباه بشنوید.

در هندزفری بلوتوث هواوی از تکنولوژی مخصوصی بهره گرفته شده است که کیفیت صدای شما نه تنها از بین نمی رود، بلکه بهتر از هندزفری های دیگر به مخاطب شما منتقل می شود. شرکت هواوی برای افزایش کیفیت صدا در هندزفری های بلوتوث خود از سیستم های اختصاصی خود استفاده کرده است که نویز را به طور کامل برطرف می کنند و صدای شما بدون کمترین نویزی منتقل می شود. فناوری ضد نویزی که در تولید هندزفری بلوتوث هواوی به کار گرفته شده است، این قابلیت را به شما می دهد که به راحتی در سرو صدای زیاد محیط، صحبت کنید و صدای های محیطی کم ترین اختلالی در شنیدن صدای شما توسط مخاطب ایجاد نکند.



:: برچسب‌ها: خرید هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

بسیاری از خریداران عمده لوازم جانبی براساس معیارهایی اقدام به خرید می کنند که برخی از آن ها اشتباه است و باعث می شود در نهایت از خرید خود پشیمان شوند. یکی از اشتباهات متداولی که بسیاری از افراد در هنگام خرید مرتکب می شوند، این است که محصولاتی که به صورت عمده خریداری کرده اند را بررسی نمی کنند یا قیمت را اولویت خود برای خرید قرار می دهند و توجهی به کیفیت ندارند.

. اگر خرید عمده لوازم جانبی را برای تهیه اجناس فروشگاه خود انجام می دهید، باید بدانید اگر محصول باکیفیتی را خریداری نکنید، به طور حتم لوازمی که خریداری کرده اید، فروش نرفته و ضرر خواهید کرد.

حتما قبل از خرید عمده لوازم جانبی، آمار فروش را بررسی کنید تا بدانید کدام محصول فروش بیشتری دارد و متناسب با آن، تعداد محصولاتی که خریداری می کنید را تعیین کنید.

 

انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تخفیف فروشگاه سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده سیم شارژر , خرید عمده گلس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس


می تواند کلیک های اضافی شما را کاهش داده و سرعت انجام امور را برای شما افزایش دهد. سه کلید این موس، شامل کلیدهای راست، چپ و کلید چرخی اسکرول است. سه کلید دیگر این موس شامل کلیدهای Forward ،BACK و کلیدی برای تنظیم میزان DPI موس است.

کلیدهای Forward و Back باعث می شود کاربران برای جستجو در صفحات مختلف اینترنت نیازی به حرکت دادن موس روی صفحه نداشته باشند و تنها با کلیک روی این دو کلید به راحتی به صفحات قبلی یا بعدی بروند. این موضوع ضمن افزایش تمرکز کاربران، سرعت کار را برای آن ها افزایش می دهد.

 

خرید انواع موس بی سیم با تخفیف ویژه در فروشگاه سیپاس

 



:: برچسب‌ها: تعمیر موس بی سیم , موس بی سیم شارژی , موس بی سیم لاجیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

همان طور که می دانید صنعت تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل به طور مستقیم با فناوری قطعات رایانه ای در ارتباط است. صحیح کار کردن تمام دستگاه ها و قطعات یک ضرورت محسوب می‌شود، بنابراین مشتری انتظار دارد اگر هر دستگاه یا قطعه را خریداری می‌کند، بدون نقص برای او کار کند.

در حقیقت، همین مسائل، چالش بزرگی است که هنگام استفاده از خدمات فروش عمده لوازم جانبی موبایل در بانه و گناوه مطرح می‌شود. زمانی که به یک مرکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل در گناوه یا بانه مراجعه می‌کنید، هیچ تضمینی برای اصل بودن کالاهایی که انتخاب کرده ای دوجود ندارد.

فرض کنید شما تعداد انبوه از انواع کارت های حافظه را خریداری کرده‌اید؛ فروشنده در مرکز فروش و خرید عمده لوازم جانبی موبایل در بانه یا گناوه به شما می گوید هیچ گارانتی یا تضمینی برای این محصولات ارائه نمی شود! بنابراین شما به کدام پشتوانه، از اصل بودن کارت های حافظه اطمینان پیدا خواهید کرد؟! قطعاً این چنین معامله‌ای با ریسک بسیار بالایی همراه است و در بسیاری از موارد، ممکن است شما مشتریان را در شهر خود از دست بدهید.

 

نکات مهم خرید عمده لوازم جانبی در سایت سیپاس

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی گوشی , لیست قیمت لوازم جانبی موبایل عمده , خرید عمده ارزانترین لوازم جانبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت را از ما بپرسید !! برای تمام خریداران محصولات الکترونیک قیمت معیار مهمی تلقی می شود. بعضی از کاربران این محصولات معتقدند که قیمت بالای آن ها نشانه ی کیفیت است. تصور آن ها در بیشتر موارد درست است اما موارد هم وجود دارد که برند تولید کننده هارد اکسترنال برای منافع خود، قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت را بی رویه افزایش می دهد.

به همین دلیل گفته می شود، قیمت بالای یک محصول همیشه نشانه ی کیفیت آن نیست. شما برای آن که فریب این برندها را نخورید، باید قبل از اقدام به خرید و پرداخت برندهای معتبر در زمینه ی تولید این محصول را شناسایی کرده و از ویژگی هایی که هاردهای آن ها دارد، اطلاعات کسب کنید. این کار به شما کمک می کند هارد اکسترنال 8 ترابایت خود را از برندی خریداری کنید که در عین اطمینان از ویژگی های محصول، هزینه ی زیادی را هم پرداخت نکرده اید.

شاید در مورد هارد اکسترنال 250 گیگ قیمت زیاد مهم نباشد اما در مورد هاردهای باظرفیت و گرانی همچون هاردهای اکسترنال 8 ترابایت قیمت به یک معیار مهم تبدیل می شود. لذا قبل از خرید، حتما اطلاعات کاملی را در مورد قیمت کسب نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه ی مجدد نشوید.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

آن دسته از انواع کارت حافظه که مدل های قدیمی تری دارند اگرچه تولید آنها تقریباً متوقف شده است اما هنوز هم با دستگاه های امروزی سازگاری دارند، زیرا قابلیت ها و ویژگی های زیادی برای آنها طراحی شده است. عموما قیمت مموری مدل های جدید ارائه شده به بازار نسبت به کارت حافظه های قدیمی تر گران تر است. چرا که در مدل های جدید از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است.

 

لیست قیمت و خرید انواع مموری با تخفیف ویژه در سایت فروشگاه سیپاس

 

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 8گیگ hp , قیمت فلش 16 گیگ sandisk , قیمت فلش مموری , قيمت فلش otg برای آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()